Alla inlägg under mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 27 mars 2012 07:29

Godmorgon, jag vaknade typ en halvtimme sen. Har ätit frukost, har lite ont i halsen, säkert från igår när vi va ute o tränade. Har lite träningsvärk i magen o benen men ja klarar mej. Jag börjar om en timme så ska ta en snabb dusch och klä på mej och sen dra. Igår efter det förra inlägget somnade jag direkt så hann inte göra klart nånting. Idag ska ja göra ett muntligt prov efter skolan lite snabbt sen ska ja hem, byta om och tagga på träning. Vill ha volleyboll de har gått nån vecka sen ja tränade eftersom ja hade ont i magen förra veckan. Sen får inte glömma ta med Jelena's laddare eftersom hon glömde den hos mej. Ja måste duscha nu, skriver senare Ciaoo

   

   

             

Av Natalija Kuzmanovic - 26 mars 2012 18:04

Ja har precis ätit klart. Jag va i skolan och de va en skön dag. Eftersom jag och Andrea bestämt att från och med idag sluta äta sötsaker och börja träna varje dag. Alltså springa alla dagar förutom när vi har volleyboll och köra övningar till mage, rumpa, lår och allt annat varje kväll innan vi lägger oss, så idag efter skolan gick vi till mej lite snabbt, vi bytte om till mjukisar och taggade sen till Västbergas fotbollsplan. Shams kom oxo. Vi joggade ganska många varv, sen gjorde vi övningar och sen jogga vi igen. Har fett ont i benen och armarna. Men de känns bra. De jobbigaste e att undvika sötsaker. Men tänker ba på att de e sommar snart och vill gå ner några kilo så ska kämpaa som fan med att träna mycket och undvika sötsaker. Ska vila en stund nu, kolla lite på TV och sen plugga plugga plugga. Skriver mer senare.

   

Drömkropp asså :O 

Av Natalija Kuzmanovic - 26 mars 2012 01:17

Jag börjar bli trött nu. Börjar halv 9 imorgon. Ska ta o lägga mej nu fast har en orolig mage. Känns konstigt och känns som att ja kommer spy så därför ska ja lägga mej på direkten vill att den här känslan ska försvinna. Min aptit e helt borta oxo. Orkar verkligen inte med skolan men man måste gå så ska inte gnälla. Kämpa dom sista månaderna som e kvar. Ska ta en liten macka bara innan ja lägger mej även fast ja nt e hungrig och sen direkt sova.

Godnatt alla söta

   

   

Av Natalija Kuzmanovic - 25 mars 2012 21:38

"Baby, ge mig din hand, ge mig din tid.

Jag ger dig allt för ingen annan kan förföra mig på sättet du kan.

Baby, jag tror jag e kär."


Drogat låten hela dan.


Av Natalija Kuzmanovic - 25 mars 2012 21:24

Asså jag vill bara bort från Stockholm!! Seriöst man orkar inte mer.

Jag förstår att det finns dåligt folk överallt men här har de fan gått över gränsen.

Att folk inte bara kan lämna ens liv och sköta sitt egna utan att dom bara ska hålla på o blanda i sig och hålla på. 

Vill bara åka nånstans bort härifrån. Göteborg, Malmöö, nåt annat land eller stad bara booooort från Stockholm! 

   



Av Natalija Kuzmanovic - 25 mars 2012 16:55

Jag klippte nyss klart Jelena's hår. Direkt efter taggade vi ut en stund på fotbollsplanen som ligger vid mej och spelade volleyboll sen chillade vi på några gungor i skolgården och vi kom precis in. Fett skönt väder ute. Hennes pappa ska hämta henne nu och ja ska ba chilla hemma.

Innan 


Efter
                



 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards