Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 19 mars 2012 20:31

                               
Vad hände med alla dom roliga & sköna tiderna? Då alla hade ett leende på läpparna.
Då alla va glada och inte gick runt sura och deppiga. Då alla va vänner. Nu allt e fucked up. 
Får tårar när ja bara tänker på hur skitigt livet e just nu. 

                 

Av Natalija Kuzmanovic - 19 mars 2012 20:12

Jag funderar hela tiden på om ja ska byta till blogg.se men samtidigt så vill jag inte för har haft den här bloggen i några månader nu och försöker ha blogg så länge ja bara kan. Får se hur de blir. Har bara ändrat på min presentationsbild på bloggen för har tråkigt. Ska ta en dusch snart oh sen skriva klart en grej.

   
Faaan va ljuust hår jag hade i sommras :O De e skit mörkt nu. Planerar på att tona de snart.

Av Natalija Kuzmanovic - 19 mars 2012 01:35

Hhahaha ganska så sant asså.


   

Av Natalija Kuzmanovic - 19 mars 2012 01:12

"Vänner har man inte bara för att ha någon att ha kul med utan att dom ska oxå finnas där när något i livet är svårt eller jobbigt"


       


Seg

Av Natalija Kuzmanovic - 19 mars 2012 01:04

Jag e så trög på att blogga dom här dagarna. Har ingen ork. Så ska berätta kort om idag bara. Igår efter den där filmen kollade jag på en till film som heter "Never Back Down". Skit tung och sexig skådespelare som e med där oxo. Somnade direkt efter filmen. Sen idag gick ja ut i en timme bara och träffade en gammal vän som ja tränade fotboll med förut och hennes kompis. Vi chillade ute och ja följde med dom till bussen. Sen har bara varit hemma och gjort ingenting. Snackat lite i telefon med en kompis och ba chillat. E inte trött än så ska ba ligga i sängen och kolla på en film som började nyss på kanal 3. Den heter "Hajen 3".

   

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards