Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 17 mars 2012 21:51

Jag älskar gamla komedifilmer från 90-talet, så ska se på en nu, riktigt rolig e den.


   



Av Natalija Kuzmanovic - 17 mars 2012 20:54

Shooooo bloggeeen :D Haha har inte orkat blogga nåntiiing igår och inte idag på hela dan heller har inte ens varit hemma. Igår gick mina prov skit bra, skolan var chill bara. Efter skolan taggade hem och va själv hemma i några timmar och de va såå skööönt att bara lägga sej en fredags kväll i soffan och inte göra nånting utan bara kolla på TV själv utan att någon ska störa och irritera. Verkligen avslappnande. Ska göra de oftare, tvinga ut alla härifrån haha. Jag vaknade typ 9 idag på morgonen, åt frukost och allt sen följde jag med Andrea till stan. Hon köpte lite grejer, efter de taggade vi till hennes mammas jobb i Odenplan där jag faktiskt praoade förut och de e ett Cafe´. Vi va där en kort stund sen åkte vi bil till Farsta Strand med Andrea's syrra och hennes kille. Sen va vi hos Andrea en stund och lyssnade på musik, åt mat osv sen taggade jag hem. Kollar på TV just nu och har tråkigt. Vill verkligen göra nånting. Har ingen lust att sitta hemma. Vill se "The Hunger Games" så ska försöka hitta den och ladda ner den. Verkar skit bra! Kollade oxo på 2 jätte bra program igår som ja föreslår att folk ska kolla dom va bra och roliga. Har börjat kolla på dom nu. Den ena heter "The Dance Scene" och den andra heter "Bridal Plasty". Det andra programmet e ett ganska dumt program men endå skiit rolig att kolla på haha. 


          

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards