Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 24 mars 2012 23:05

Heeejsan bloggen! Har inte hunnit blogga nånting idag för när jag vaknade började ja städa direkt för Jelena skulle komma och sova över. Hon e här nu. Under tiden som ja städade idag hände de en grej. Jag har ju inte kontakt med min pappa sen idag under tiden som ja städade så plingar det på dörren. Jag hade ba en stor tröja på mej. Min syster va hemma och mamma. Jag kollar på den där lilla grejen på dörren för att se vem de e så ser jag min pappa. Jag fick en chock. Min mamma hon fick nästan hjärtattack haha. Hennes blick asså. Hon och pappa tål verkligen inte varandra efter allt som vi alla fick gå igenom förut med Soc och sånt för några år sen. och så ba kommer han till dörren. Jag ville inte prata med han eller se han inte min mamma heller. Sen min syrra hon ba öppnar dörren till han och han stog först i hallen sen han gick in o kolla på hennes rum. Ba sådär random. Man ba va fan gör du här. Om ja hade velat ha kontakt med honom skulle ja gå ut o träffa han. Tänk liksom hur sur min mamma blev. Att hennes ex man ba kommer in i lägenheten helt oinbjuden. Men hon ville inte snacka med han så hon stängde bara dörren till vardagsrummet. Sen han gick ut med min syrra han kom vell hit för att hämta henne och skjutsa henne för hon ska på Balkan Cruise idag. På kryssning iallafall. Sen han ville träffa mej de va därför han kom upp. Min syrra smsade och sa de. Ja blev skit sur på henne att hon ba tar in honom sådär. Jag vill inte prata med honom så nu tänker inte snacka med henne heller. Vem fan tror hon att hon e asså. Ialafall efter de jag städade klart sen duschade jag och då kom Jelena. Vi lyssnar på musik, hon dansar, vi chillar bara och har kul. Vi tar en massa kort och sånt, kanske kommer upp sen om ja då pallar lägga upp dom. Blir en bok nu, skriver mer senare.
 

   

   

Av Natalija Kuzmanovic - 24 mars 2012 03:51

   

                 

Av Natalija Kuzmanovic - 24 mars 2012 03:46

                               

Lat

Av Natalija Kuzmanovic - 24 mars 2012 03:15

Ja e inne på datan hela dan men endå så orkar ja inte blogga. Har inte gjort nånting idag. Stannade hemma för magen, vad ska man göra liksom. Imorn eller nu e de ju redan lördag så de e skööönt :D Jelena ska sova över hos mej så när ja vaknar på morgonen måste städa mitt rum litegrann och sen ducha och allt. Jelena kommer till mej runt 8 på kvällen så innan de drar jag kanske ut och möter Andrea och några andra serber i stan elr så ska jag träffa någon annan, får se. Sen på söndag ska ja klippa Jelena för e tung på de ;) Har många kunder haha. Kan fan börja tjäna på de, många som vill att ja ska klippa dom. Och dom som inte visste så klipper jag mitt egna hår och klipper andras oxo. Plus att jag e duktig på de. Min mamma har ju själv varit frisör så har ärvt de från henne! 

   

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards