Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 2 mars 2012 16:25

Skypar fortfarande med Natalija men ska lägga på.

Har satt på mej mjukisar och tröja. Ska möta Zeinab tjockisen i Älvsjö och sen jogga en stund för de e fint väder. 

Peace out ;)

   



Av Natalija Kuzmanovic - 2 mars 2012 15:34

Varför får man alltid reda på vilka som e falska för sent. Så falska människor de finns..
Dom e fööör många assåå fan va skarrigt.

De e svårt att se vilka som e bra vänner nu förtiden..


   

Av Natalija Kuzmanovic - 2 mars 2012 14:30

The Jersey Shooooore !!! Ska se episoood 9 nuuu :D Såå spännande ! hihi


   

Av Natalija Kuzmanovic - 2 mars 2012 13:47

Hejsan svejsan... Har fett  tråkigt, vaknade nyss. Orkade inte blogga igår när ja kom hem, för hade gått ut. Jag åkte till Älvsjö och va där vid pendeln och väntade fett länge på Nenad en killkompis. Han skulle komma med hans polack vän från Södertälje som ja inte känner. Samtidigt väntade jag på Zeinab och alla dom kom typ vid samma tid. Men fick ändå vänta på dom länge. Skit sega hela bunten. Efter de tog vi pendeln till Farsta strand där Andrea bor. Sen kom Miomir en jugge kompis och Andrea. Vi alla chillade där, snackade o bara hade kul. Sedan taggade Nenad och hans vän efter 5 min -.- Cok irriterande. Sen vi andra stannade kvar där och drev runt. En fucking irriterande tant kom ut var femte minut och sa nåt till oss sen Zeinab som vanligt ska alltid jiddra emot och hålla på den där snorungen haha. De va chill ändåå. Kom hem runt 11. Sen var jag för trött för att blogga så somnade fort. Åt precis klart min frukost. Ska nu skypa med min kompis Natalija en stund och sen får vi se vad som händer senare idag.

Några bilder från igår med Sandra.

       
När vi kollade på film

     



 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards