Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 12 mars 2012 23:43

Har egentligen ingen ork att blogga idag men skriver lite av vad som har hänt idag för e skit trött. Hade skola som vanligt, hörde inte klockan så missade bara första lektionen men dom kollade på film så de va inge speciellt. Vi fortsatte att kolla på film på SO-n oxo och den va riktigt braa kan ja säga! Fick tårar hela tiden. Den heter "Hotel Rwanda". Om ni inte sett den, kolla på den! Efter de hade ba chill dag i skolan. Efter skolan taggade jag, Andrea och Jacqueline till Farsta C. Jag köpte 2 leggings. Ett par vanliga och ett par lack leggings. Efter de taggade vi till Farsta Strand och chillade utanför Andrea's port eftersom de va skönt väder. Missade tyvärr dansen för att ja inte skulle hinna tillbaka. Men de gör inget. När vi åkte till Älvsjö sen, jag och Jacqueline så tog hon bussen och jag mötte Zeinab och va med henne en stund sen taggade jag hem. Ända sen dess har bara legat i sängen, duschat och plattat klart håret. E jävligt trött och har fett mkt den här veckan så ska lägga mej direkt så ja har mycket energi imoron för då blire mycket pluggande för att ja inte gjort något idag. Sen har jag träning imoron oxo så de kommer att bli en lång dag.

Godnatt!

   

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards