Alla inlägg den 27 mars 2012

NO

Av Natalija Kuzmanovic - 27 mars 2012 09:55

Jag har NO just nu. De e halvklass och vi har fått sätta oss i grupper med bara 2 personer. Jag ska jobba med Rebecka kåtisen. Vi ska skriva om Örat & Hörseln. Jag ska börja leta lite efter fakta under tiden och lyssna på musik medans hon gör klart andra delen av nationella NO/Fysik som jag redan gjort. Sen ska vi börja skriva om de här.

  
En bild jag hittade på google

Av Natalija Kuzmanovic - 27 mars 2012 07:29

Godmorgon, jag vaknade typ en halvtimme sen. Har ätit frukost, har lite ont i halsen, säkert från igår när vi va ute o tränade. Har lite träningsvärk i magen o benen men ja klarar mej. Jag börjar om en timme så ska ta en snabb dusch och klä på mej och sen dra. Igår efter det förra inlägget somnade jag direkt så hann inte göra klart nånting. Idag ska ja göra ett muntligt prov efter skolan lite snabbt sen ska ja hem, byta om och tagga på träning. Vill ha volleyboll de har gått nån vecka sen ja tränade eftersom ja hade ont i magen förra veckan. Sen får inte glömma ta med Jelena's laddare eftersom hon glömde den hos mej. Ja måste duscha nu, skriver senare Ciaoo

   

   

             

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards