Alla inlägg under juni 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 27 juni 2012 17:34

Som sagt hinner inte blogga så mycket för att ja har mycket att plugga och är så trött hela tiden att ja inte pallar när jag väl är hemma efter skolan. Dom här dagarna då jag inte bloggat har Rebecca varit hemma hos mej, vi pluggade sen kollade vi på en film som heter The last house on the left. Vi båda trodde de skulle va en sån där skräckfilm om nåt stort hus där det spökar osv men neej den här filmen va helt fucked up haha. Helt seriöst den äckligaste filmen jag sett i mitt liv. Båda blev fett äcklade asså såå skarrigt. Verkligen psykopat film och riktigt äcklig. Så jag rekommenderar att man INTE ska kolla på den om man har känsliga ögon hah. Igår efter skolan så va jag med Armin vid Odenplan. Han hjälpte mej sådär med matten och när vi va ute vare endå ganska bra väder men precis när vi gick runt med inget tak ovanför huvet så började det spöregna. Båda blev skitblöta. Speciellt han aahah stackarn. Efter de taggade jag hem chillade en stund sen träffade jag Elif och chillade med henne här i Solberga sen drog jag hem o pluggade sen somnade jag. O hade en riktigt jobbig natt kan ja säga är riktigt sjuk så har suttit hemma hela dan.

 


Av Natalija Kuzmanovic - 27 juni 2012 15:46

Åhh vill ner till juggan :( Sist jag va i montenegro va fan tio år sen.. När jag va 6.. Så deppiiig e jag..

Av Natalija Kuzmanovic - 24 juni 2012 14:51

Har inte hunnit blogga alls! Och när jag haft lite tid har ja inte pallat eller varit ute för e så deprimerad tänker fan inaktivera mitt konto på facebook :( Vill inte se varje dag bilder från alla där nere i Serbien hur dom festar, o badar varje dag, asså såå orättviiist :( Just nu hatar jag mitt liv. Att enda sen man varit liten åkt till Serbien varenda jävla sommar sen nu inte åka ner. Jag tar de hårt plus att ja måste gå på fitt sommarskola. Jag försöker tänka positivt men fan de går inte, Speciellt inte när Sverige har så äckligt hoorväder oxo! Fuck my life på riktigt. Har inte bloggat sen i söndags. Har gått i skolan varje dag i Blackebergs Gymnasium. Hänger med 2 tjejer där som e riktigt tunga. Utan dom skulle jag nog ha tråkigt. Känner dom redan från gården i Älvsjö när vi dansade förut. Sen knr ett par till där som oxo går där nu på sommarskola. Annars varje dag efter skolan när jag hunnit har ja chillat ute med Andrea, Stefan, Armin, Cassandra, Magie osv osv. För ngn dag sen när jag, Magie och Andrea va ute, vi drog till Älvsjö för att följa med Andrea hon skulle ta pendeln. Så vare en 2 ordningsvakter på stationen och en man o kvinna med en kamera. Sen vare en skit konstig gubbe som från ingenstans spottade på Andrea och Magie, jag blev chockad men doog av garv samtidigt. Andrea skrek som ett cp haha. Sen en av ordningsvakterna kmr fram till oss o ba spotta han på er tjejer, ja ba nt på mej på dom HAHA sen kameran filmar rakt in i mitt ansikte, medans ja skriker på serbiska ej vrf filmar han i mitt ansikte va e de här haha fattade ingenting. Sen frågade Magie va filmar ni till dom ba vi filmar till de där programmet Tunnelbanan. Ja ba WHAAAT ska ja va med där elr dom ba om du vill, Hahah så har nt kollat än om dom lagt upp ngt men fan va skämmigt haha. Ialfall de varit typ de chillar ute , skola åh aa de mitt liv nu.... Igår elr inatt sov Cassandra och Matilda hos mej HAHA o dom där tjejerna e så roliga. Dom taggade nyss. Vi lekte lite med talking funny mirrors när vi hade tråkigt. Har laddat upp dom så lägger upp dom här nu på bloggen. 


               

               

Av Natalija Kuzmanovic - 17 juni 2012 15:12

I need one know... :(
   
- En kram är en bra medicin. Den överför energi och ger ett känslomässigt lyft åt den kramade. Du behöver fyra kramar om dagen för att överleva, åtta kramar om dagen som normalförsörjning och tolv kramar om dagen för att växa..Vetenskapen säger att en kram är ett sätt att kommunicera, för den kan säga saker du kanske inte kan finna ord för...

Av Natalija Kuzmanovic - 17 juni 2012 11:22

Heeej, sorry att ja inte bloggat sen i onsdags på kvällen men har inte pallat eller inte hunnit så gör det nu! I det här inlägget låter jag bara bilderna tala för sej själva. I onsdags var det mycket tårar på skolavslutningen och mycket bilder. Tog även kort med min kattiga bosnieeee ;) Men en sak är säker och de e att ja kommer sakna min skola och gör det redan! Efter 10 långa år i den hur kan man inte sakna. Det har varit både jobbiga tider men samtidigt har de funnits roliga. Det är inte skolans fel att de alltid komer in dåliga elever, men kommer endå sakna den och alla lärare förutom en idiot som nu skickat mej på sommarskola. Tyvärr så måste jag men de e för de bästa. Annars blev skit nöjd med betygen de ba matten kvar. Så här e jag kvar i Sverige hela sommaren :( skjut mej... Vet inte vad ja kommer göra så guuud hjälp mej!

Typ alla bilder blir snea nu för orkar nt vända på alla men nu får de va så. 

                                                                               




Av Natalija Kuzmanovic - 13 juni 2012 00:12

Min fina Serbiska flagga som ja beställde via nätet för någon dag sen kom idag! :D Blev så glad! Har redan hängt upp den i mitt rum! Stolt Serb <3

   

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards