Alla inlägg under december 2011

Av Natalija Kuzmanovic - 31 december 2011 19:07

E framme hos Andrea. E döööd fan.  Jag missade bussen mot Älvsjö pga min mamma så ja va tvungen att gå ner, fryste sönder, sen satt ja o vänta på pendeln i 20 min sen de e skit mkt konstigt folk på pendeln. Sen när ja gick mot hennes lägenhet gick en mörk kille framför mej o kolla hela tiden, verkligen läskig, han går framför mej o vänder sej o kollar varje sekund.. Iallafall Andrea fixar sej sakta ja ska tare lite lugnt, vila lite för har inte sovit ett skit e riktigt trött. Skriver mer sen Ciaooo 

Av Natalija Kuzmanovic - 31 december 2011 15:53

Kom nyss ut ur duschen, har städat klart mitt rum och nu duschat klart, ska bara torka håret, platta de sen lägga allt ja behöver i min väska innan ja drar till Andrea. Känner mej lite stressad inför ikväll men de kmr vell bli bra.

 
Gammal bild på mej & Andrea 

Av Natalija Kuzmanovic - 31 december 2011 12:23

Ja e fettt trött, när ja gick o la mej igår kunde nt sova så har varit vaken under hela natten och morgonen. Ja undrar verkligen hur ja kmr orka hela dan och natten sen. Hoppas de kmr bli kul ikväll de kmr va runt 9 pers allt tsm och alla e juggar. Ska ta o äta nu sen måste städa mitt rum, duscha och fixa allt ja behöver och tagga till Andrea.

Av Natalija Kuzmanovic - 31 december 2011 04:01

Ska sova nu e trött måste upp 10 imorn och fixa allt ja har kvar att göra, skriver när ja vaknat godnatt :) Tung remix

Av Natalija Kuzmanovic - 31 december 2011 02:31

E nu klar med alla låtar, de e 2 hela listor med över 200 på varje typ. Har skit ont i huvet av all musik haha, ska ta o äta något nu sen ska jag rakt in i duschen. Efter de måste ja torka håret o allt sen måste städa mitt rum fast gör de imorn kmr nt orka nu klockan e redan mkt. Skriver mer senare.

   

Av Natalija Kuzmanovic - 30 december 2011 23:14

Såå lååång tid de tar att fixa låtar, hittills har ja fixat över 100 måste fortsätta nu. kastar in några låtar till här ;)

 


Av Natalija Kuzmanovic - 30 december 2011 20:30

Shooo, jag vaknade för typ 2 timmar sen, åt mat sen nyss snacka ja med andrea om imorn vi ska va i hennes syrras lägenhet och de kmr va jag, Andrea och 3 jugge tjejer till som ja nt känner. Sen kanske bosnierna kmr och sen Zeinab vill inte komma :// ska försöka tvinga henne för vill att hon ska va med, hon betyder endå mest för mig, vill fira nyår med henne.. Sen nuu måste ja fixa ett nytt konto på Youtube och en spellista med skiiit många bra låtar från Hype-musik till dancehall, reggeaton och jugge-musik :) ^^ De ska bliii HYPEEEE

Exempel på låtar - Dancehall

 
Hype


Reggeaton - Hip Hop


Tuuungaaa låtar !!!

Av Natalija Kuzmanovic - 30 december 2011 01:51

Snackar med några på skype och Zakk sjunger hahaha. E skit trött men pallar nt sova ska typ dygna igen :) Älskar låten

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards