Alla inlägg under januari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 31 januari 2012 17:33

Egentligen vet ja inte direkt vad som menas med de här för de kan menas på olika sätt men kör bara..

   

Av Natalija Kuzmanovic - 31 januari 2012 16:28

Glömde skriva att Andreaaa min babyyyy fylller år idaaag :D Grattis min finaste vään, du ska få ha en fortsatt bra dag lovar dej =) Vi ska ha ännu roligare nuu på träningen :D Du kommer alltid va som en syster för mig + folk tycker endå vi liknar haha. Volim tee punoooo !!!   


Nasa pesmaaa :D -

Av Natalija Kuzmanovic - 31 januari 2012 16:18

Hon e såhäääääääär irriterandee. Vill ge henne en stooor fet serbisk box bre. Tjejen äcklar mej... Uhhhh


Av Natalija Kuzmanovic - 31 januari 2012 16:10

Shoo e någon lika trött som ja e? Ja vill sovaaaa. Men vill på träning oxo. Ska tagga snart och möta dom andra. Ska bli kul igen. Älskar våra träningar, förutom att ja just nu haltar lite för foten dödar mej fortfarande, men tänker träna endå. Vill inte missa något + att vi snart har turnering :D Längtiiish elr vaaad. Ska gå igenom några saker som ja har till skolan och sen tagga uut.

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 22:14

Varför ska saker alltid gå snett för mej? Varför just nu när ja verkligen vill de här. Något ja verkligen behöver just nu... =( Varföööör.... 

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 21:53

För idag-  Saknaaaar den här tiden så mycket.. Allt va så mycket lättare då..  
Min syster i grönt, mina bröder och sen ja i vitt. Fan va liteeen jag va =)

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 21:46

Jag e sååå efterbliven. Har glömt göra de här igen. Både igår och idag. De här skulle va igår.
Beyonce Knowles -

 
Hon har alltid varit min förebild, hon e liksom underbar ! Och hon har lyckats med sååå mycket i sitt liv. 

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 21:36

Shoo ja kom hem nyss och ja e sååååååå tröööött ! Dansen vaa skiiit kul. Visste inte att House va så roligt. Vi lärde oss lite olika grejer som heter Footwork, Skating, Lofting, Stomping och Jackin. Vet inte ifall ja stava rätt alla men de va skiit kul kan ja säga. Imoron blire volleyboll träning. Hoppas min fot blir bättre. Glömde berätta att idag vi hade jumpa och AMIIIN den där jävla marockanen va tvungen att typ springa in i mej och trampa mej på foten så hade jävligt ont på dansen men fick stå ut med de liksom. Ska vila den nu, duscha, sen måste plugga och sen sovaaa, e så trött.

 

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards