Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 11 mars 2012 19:35

Jag e såååå tröööött. Vilken lång dag de har varit, e helt död. Igår efter de förra inlägget så bestämde jag och Andrea att ja ska sova hos henne så jag fixade mej snabbt och tog allt jag behövde till turneringen och åkte sen tillbaka till Farsta Strand. Vi träffade direkt 2 personer och chillade en kort stund sen tagga vi hem till henne och vi hjälpte hela kvällen hennes mamma med en grej. Jag somnade runt 3 typ på natten och Andrea efter mej tror jag för hon snackade i telefon med en viss person ;) Vi vaknade runt 07:45. Vi åt frukost och allt sen tog vi pendeln mot Älvsjö och bytte sedan mot Södertälje hamn och gick av vid Östertälje. Vi mötte upp Jelena, Nevena och våran tränare Parastoo i den pendeln. Vi hade turnering bredvid Brunnsängs Centrum. Så de tog typ 1 timma att åka dit. Skiit lång dag iallafall. Vi vann alla matcher som va kul. E as trött har ont i magen.

Lägger upp några bilder ba från idag på hela laget resten lägger jag upp senare elr imoron.
Alla 4 juggar sitter ner haha. Jag i mitten åt vänster sida.


 
När vi halvsov nyss i tåget
     


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards