Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 14 mars 2012 23:07

Jag & Andrea
  

                  

Av Natalija Kuzmanovic - 14 mars 2012 22:06

Shoo shoo ja dog idag.. Nej fan men asså vaknade tidigt, fixade mej och taggade till skolan. Vi gjorde nationella proven och de va faktiskt inte så farligt skrev ganska mkt endå sen får vi se hur det blir haha. Har haft ont i magen absolut hela morgonen/dagen och nu på kvällen. De går fan inte över :( Måste nog gå till vårdcentralen. Har prov nu på fredag på spanska och matte sen har ja engelska inlämningsupgift så måste göra klart den. Oufff vill bara att den här veckan ska vara över för den har varit fucked up. Iallafall efter skolan taggade jag hem, låg lite i soffan sen ringde Zeinab mej och mötte henne sedan i Älvsjö. Vi taggade till gården, chillade där och bakade muffins med chokladbitar i. Dom blev goda men pallade inte äta mycket för mår verkligen illa av vad ja än stoppar in i magen. Skit jobbigt fan pallar inte. Har inte ens nån jävla aptit kvar för mår illa av all mat jag ser och allt ja försöker äta, de går bara inte. Känns som att ja kommer spy varje sekund :/ Ska lägga mej snart orkar inte vara vaken för känner bara smärta i magen pallar verkligen inte. Min statistik åker oxo ner bara för att ja bloggar mindre.. Skiit på riktigt. Och fååår inte glömma att berätta vad som hände mej när ja kom hem. Jag tappade min FUCKING HOOORMOBIL I TOALETTEN!!! Kan nån typ slå mej seriöst.. E så fucking dum, hur lyckas man??? Verkligen inte min vecka kan ja säga. Allt går snett. FML.. Även om mobilen redan e cp och ska snart få en ny så fick jag damp och min mamma fick oxo damp på mej fast hon kan inte va sur på mej just nu because i'm in paiiiin. Hehe så hon tycker synd om mej haha tycker oxo synd om mej seriöst. Jag har typ dåligt immunförsvar elr något för blir ofta sjuk och är jävligt känslig för gör lätt illa mej och får snabbt ont asså jag måste bli starkare! De e något seriöst fel på mej. Missade iallafall träningen idag. Andrea och Nevena taggade bara typ. Fick höra att dom hade kul iallafall. Att typ någon fin mulatt med blåa ögon satt och kolla på dom hela träningen så båda blev kåta haha skit roliga. Synd att man missa de då. Ska vila nu och duscha sen soviiiich pallar inte med mitt liv just nu bitcheeees.

Fan skrev en bok. Den som orkar läsa e bäst, puss hej. 
Innan vi la in dom i ugnen.

   
Jag
  
Zeinab

 

Av Natalija Kuzmanovic - 14 mars 2012 01:38

Har inte bloggat nåntiiing har mått så jävla dåligt hela dan. Det började med våran turnering i söndags då ja hade ont i magen. Sen i måndags hade ja oxo ont och igår/idag har det varit värst. Jag tagga till skolan som vanligt men exakt när ja vakna igår så hade ja ont i magen. Jag trodde de skulle gå över. Hade ont hela morgonen sen efter lunchen fick ja ännu mer ont och taggade bara hem sen ringde mamma min lärare. När ja kom hem runt 12 tiden hade såå fucking ont sen hela dan min mage har dödat mej, har sprungit till toan flera gånger, mådde illa skit mycket sen under hela dan och kvällen spydde jag 2 gånger. Första gången kom de ut skit mkt äckliiig korv som ja hade ätit på lunchen sen andra gången ja spydde kom de ut mer vatten. Men spydde väldigt mycket och länge. Skit skarrigt. Och de e liksom nationella imoron på No/Fysik. Döda mej seriöööst... Måste gå och göra provet med den här magen. Bara de går över fort, orkar verkligen inte spy igen :/ Allt ja stoppar in i magen spyr jag bara upp. 


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards