Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 20 mars 2012 16:51

Bruna ögon och brunt hår. Där går går tjejen ni aldrig får. Hon är bruden ni kallar vacker. Hon är bruden dåld av spakel. Magen indragen och ryggen är sträckt. Vem fan kom på ordet Perfekt?


   



Av Natalija Kuzmanovic - 20 mars 2012 16:28

Shoooo bloggen. Ja e på ganska bra humör idag. Hade andra delen av nationella i fysik idag. De va lite stressigt men inte så svårt. Nån grej vi skulle göra bara. Har fett ont i magen, har min mensvärk. Men tänker ändå gå på träning idag, vill inte missa något plus vill se mina kusiner dom e för roliga att va med. Tänker bara inte ha shorts på träningen de blir för jobbigt så ska ha kortbyxor istället och sen mina knäskydd på. Måste ta en till Ipren så smärtan går över. Ska smörja in benen lite grann innan ja taggar och skypa en stund med min bästavän från Serbien.

Gör länkbyte oxo - http://rebbanpersson.bloggplatsen.se/

Av Natalija Kuzmanovic - 20 mars 2012 03:09

Hahah jag skypade med världens roligaste person nyss. Har aldrig skrattat såhär mycket i hela mitt liv hahaha asså fick ont i kinderna och magen skit mycket. Edvin du ska bli komiker asså ;) E jävligt trött nu.

Ska ta o sova och kom nyss på att ja har sovmorgon imoron eftersom de inte blir nån SO på morgonen så de e bra! 

Hahah han sa till mej, han ba ta kort, så ja tog kort :)

Världens roligaste människa leker modell hahaha

     

Godnatt!  
    




 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards