Alla inlägg under augusti 2012

.

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:34

My Life.

My Choises.

My Mistakes.  

NOT your Business!

 

 

 

 

 

 

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:23

  • Your body makes you SEXY.
  • Your face makes you PRETTY.
  • Your smile makes you GORGEOUS.
  • But your brain makes you BEAUTIFUL! 

 

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:18

Visa mig respekt & du får respekt av mig.

Visa mig kärlek, & jag ger dig kärlek.

Ställ upp för mig när jag behöver de, så ställer ja upp för dig.

 

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:14

You can fall from a mountain, you can fall from a tree, but the best way to fall, is to fall in love with me.

 


Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 16:45

Gaaaaleeeen lååt

  

              

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 15:08

Såå skönt det är lördag idag! Vet att ja inte bloggat sen i onsdags men har inte hunnit. Allt de här med skolorna och de har varit jobbigt och riktigt fucked up men de fixar sej nog, Vi börjar på måndag nu i Brännkyrka gymnasiet , och när jag säger vi då menar jag mej, Sepanta, Kiana, en kille som heter David som oxo är jugge och sen en till tjej. Vissa tänker säkert va konstigt att vi ska vara en liten klass, men vi kmr ha de kul kan känna på mej de, och vi kmr plugga hårt för att komma sen vart vi ville komma från början! Och brännkyrka e faktiskt inte så dåligt. Igår va ja i grönan med Sepanta. Hade bästa kvällen igår haha fan vad man garvar bredvid den där tjejen. Sepanta har bästa humoorn ja sväär. Vi hade de fett bra iallfall, när vi skulle åka hemåt mådde ja riktigt dåligt, för mådde så illa va riktigt nära på att spy, för vi åkte Popexpressen en massa gånger, och Sepanta gav inte upp förräns hon fick sina favoritlåt på Popexpressen haha. Sen de va ett band oxo i grönan igår, helt okända haha men de va ganska mycke folk så vem vet, tyckte nt dom va bra iallafall. De började regna ett tag oxo så när de regnade ganska mycket försökte vi åka allt som har tak över huvet, så vi åkte blåa tåget, kärlekstunneln. Vi försökte vila lite från allt vi åkt, sen när vi satte oss för att åka på kärlekstunneln så va de 2 riktigt irriterande smååå snorungar som är lite sådär wannabe fjortisar, fattar nt men dom finns fortafarande. Va riktigt nära på att flippa på dom, störande ungar. Ska äta nu, sen dra ut, sen ikväll kommer jag inte sova hemma. Så bloggar nog sen igen om jag hinner.

         


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Skapa flashcards