Alla inlägg under februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 29 februari 2012 15:12

"Ett leende betyder inte alltid att man är glad,
 utan att man är stark nog att le när det gör ont"


      

Av Natalija Kuzmanovic - 29 februari 2012 14:57

Shoo hur mår alla? Jag mår skit just nu, vaknade idag och de första som hände var att bråka med mamma. Vi tjafsade om de där med att vi inte ska åka till Serbien och allt annat asså pallar inte :( Vad ska ja göra här på sommaren. INGENTING jag vill åka neeeer :( Blev så sur, började även gråta asså orkar inte va häär längre. Jag e såå trött på allt och alla! Jag vill bara åka iväg nånstans. Speciellt på sommaren då inga av mina närmaste vänner e kvar. :(

Iallafall somnade ganska sent inatt. Snackade först med Haris i tel i några timmar sen snackade jag med Noman haha roligaste japanen. Somnade typ i telefon, hoppas han la på sen direkt hah. Om typ 2 timmar ska ja möta Sandra och tagga till henne och sova där. Så vet inte ifall ja kommer blogga från henne senare. Får se men de ska bli skönt att tagga hemifrån eftersom jag nu tjafsat här hemma så orkar inte va här.

Pusss & Ciaoo

Låten påminner mej om sommaren :(

 

Av Natalija Kuzmanovic - 28 februari 2012 17:15

Med en skit söt & vacker tjej som har en riktigt tung blogg.
Checka in - http://madeleinegraham.blogg.se/

Elr klicka på bilden.

   

Av Natalija Kuzmanovic - 28 februari 2012 17:10

Såg en skit lång text som en tjej hade skrivit på facebook och de e så fucking sant. Värt att läsa.


" Sanning folk de sågar varandra så grovt på facebook. 
de tror på allt som kommer ut de får folk som man inte ens känner att börja hata den.
folk nu förtiden skämmer ut varandra på facebook för att söka status nu förtiden framför folk. och tro att de är coola balla osv. SEN när de träffas leker de som ingenting har hänt och leker bästavän med människan och bakom ryggen snackar de skit om varandra grovt och hugger den i ryggen . folk försöker förstöra folks förhållande och leka som ingenting har hänt & sen ba '' jag finns'' men ändå vill bara veta vad som har hänt för att kunna sprida runt rykten. folk leker tokiga nuförtiden hänger i plattan och söker bråk och röker dricker osv. om jag säger nu att två fucking rosa elefanter flyger ute ska ni också tro på det?! asso vart är världen på väg & varför göra en video och vill vara känd men man blir hatad istället? varför ta andras rester och säga ''han/hon var din men är inte din längre'' när man vet att man har gått igenom i ett helvete med personen. varför ens få tanken att misshandla folk som fyller år och vill bli glada / lyckliga över att de fyller år och kommer hem misshandlad och inte vågar gå ut igen , eller kolla på folk i ansiktet. varför inte bara låta folket nuförtiden , gå ut och vara glad. utan bråk & slåss . varför kan inte alla ställa upp för varandra? , varför kan ingen har en normal förhållande än någon som kommer och förstör. varför ens skapa ett rykte som inte är sant för att förstöra personens liv?!
varför inte börja skaffa ett liv istället för att bry sig om andra så mycket och börja satsa på något fotboll,dans eller något. förut hade ingen problem med Soc.
Jag har haft Soc på mig hela mitt liv nästan och äntligen är borta från mig jag går med ett fucking leende på läpparna & är skit glad att jag får höra- Jennifer du har förändrats. du har blivit en skit duktig tjej en som börjar satsa på skolan.
och ah vad folk fick höra fick jag gå genom ett HELVETE I FLERA ÅR.
förut visste ingen va SOC va det var inte vanlig & säga att man hade problem med det.
 nuförtiden 2011 då alla börja fuckas så började det bli vanligt & säga - JAG har Soc problem då svarar man- de vanligt. dagens ungdomar asso. KAN inte alla bara fkn tänka. jag har tänkt igenom mycke och är SKIIIIIIT glad över att jag har förändrats. och inte bara snackar skit utan jag har. 2012 nytt år nytt liv jalla börja satsa på något nytt istället för att snacka skit TACK!.  "

Av Natalija Kuzmanovic - 28 februari 2012 16:59

Shoo bloggen. Min laptop e så fucking irriterandee... fjnsjndskwjfmjdje.... Jag får damp på den. Ena sekunden funkar den inte och de går inte att starta den sen efter nån timme så går det -.- Fett irriterande. De något fel med den. Igår va de en knas kväll. Verkligen dålig kväll. Kom hem runt halv 10. Somnade ganska fort sen var fett trött för hade dygnat natten innan. Vaknade sen idag runt 11 och dampat på min data som till slut startade. Har tråkigt, sitter bara hemma och gör ingenting. Skulle på träning idag egentligen men fick reda på att de inte blir något för att några kommer ha match, så dom tar våran sal..... Jag som verkligen vill ha träning idag. Älskar att träna och de hjälper mej att slappna av och inte tänka på en massa problem. Och sen imorn kommer vi ha träning men då kan jag inte gå för att träningen börjar 5 och då ska ja möta Sandra i Älvsjö och sen tagga till henne. Ska sova över där. Har inte sett henne på tuuusen år. Sist vi sågs var i höstas. Så de ska bli skönt att se henne igen och va med varandra längre än bara 3 timmar typ. Hon e en fett skön & rolig människa så de kommer säkert bli tungt hemma hos henne. Hon bor i tullinge. Har typ aldrig varit där haha så vi får se hur det blir. Loggade nyss in på facebook och såg att ja blev " dagens 1# hetaste" haha på "Stockholms snyggaste blattar". Snackar nu med Andrea, hon jobbar på sin mammas jobb i Odenplan på ett Cafe´. Jag praoade faktiskt där förra året när ja gick i 8an. Haha de va skit jobbigt. Alla som jobbar där e juggar även chefen. Men de va skit tungt dom har god mat där. Andrea's mamma och syster jobbar där så de va kul.

Jag & Sandra

   

Av Natalija Kuzmanovic - 27 februari 2012 11:32

KÄRLEK:



Är du kär just nu? Nej.
Har du någon kille just nu? Nej.
Har du dumpat någon? Ja.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? aa
Vem kramade du senast? - Zeinab
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Absolut inte!
Har du strulat med någon de senaste 8 veckorna? Nepp.
Strulat med nån i samma kön? aa...


SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Börjar bli bättre nu..
Har du bra betyg?- Hade dåliga men fixar dom.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Hahaha aaa..
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja dåå.
Sköter du dej i skolan? - När ja e på lektionerna aa.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Vem har inte?
Haft mobilen på lektionstid? - Haha alltid
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Japp


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 3
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Mamma bara.
Trivs hemma? - Ja.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skulle aldrig slå... Bara skrikit.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - min syster, varje dag.
Vem betyder mest för dej i din familj? - Mamma
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja när de gäller mamma!


VÄNNER:
Du har vänner? - ja haha
Du brukar vara med? - Zeinab & Andrea
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja dom e bäst.
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja hhahah.
Har du strulat med någon av dina kompisar? - japp.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Hahah nej.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Jaaa.....


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nej, speciellt inte på sista tiden.
Putar med läpparna på kort? - Japp, fast kallar det inte puta.
Tar kort på dina bröst? - Nej!
Använder foundation på läpparna? - Nej.
Super dej packad varje helg? - Aldrig.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nej haha fjortisfrisyr? finns det?
Ditt hår e knallblont? - Euw aldrig.


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Japp.
När drack du alkohol senast? - Nyår.
Vem bjöd dej på alkohol? - Andreaaaa HAHAHA
Vad var det för sorts alkohol? - Vin
Brukar du dricka alkohol? - Nja lite på sommaren, annars aldrig.
Har du druckit öl? - Japp.
Tycker du om öl? - Nääää.



KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej,
Vill du bli kriminell? - Nej.
Varför gör du sånt här? - Har tråkigt.
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Allt!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej hahaha.
Har du suttit i fängelset? - Nej!
Vill du hamna i fängelset? - Nej.



DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja.
När grät du senast? - Inatt när ja kolla på film haha.
Du har gråtit över en kille? - Yes.......och aldrig mer!
Vem bråkade du senast med? - Min syster, alldelles nyss.

Av Natalija Kuzmanovic - 27 februari 2012 06:27

Som rubriken säger så kan ja inte somna, därför dygnar jag. E ändå inte trött direkt och har druckit kaffe, kommer nog orka hela dan. Ska göra något hela tiden så ja inte blir sömnig. Palla ändå somna nu och sen vakna 5,6 på dan. Orkar inte missa mitt sportlov på de sättet.  

Sitter och kollar på Råggywood. Dom e tunga! E nyfiken på hur deras nästa kortfilm kmr va.

 

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards