Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Magen :(

Av Natalija Kuzmanovic - 14 mars 2012 01:38

Har inte bloggat nåntiiing har mått så jävla dåligt hela dan. Det började med våran turnering i söndags då ja hade ont i magen. Sen i måndags hade ja oxo ont och igår/idag har det varit värst. Jag tagga till skolan som vanligt men exakt när ja vakna igår så hade ja ont i magen. Jag trodde de skulle gå över. Hade ont hela morgonen sen efter lunchen fick ja ännu mer ont och taggade bara hem sen ringde mamma min lärare. När ja kom hem runt 12 tiden hade såå fucking ont sen hela dan min mage har dödat mej, har sprungit till toan flera gånger, mådde illa skit mycket sen under hela dan och kvällen spydde jag 2 gånger. Första gången kom de ut skit mkt äckliiig korv som ja hade ätit på lunchen sen andra gången ja spydde kom de ut mer vatten. Men spydde väldigt mycket och länge. Skit skarrigt. Och de e liksom nationella imoron på No/Fysik. Döda mej seriöööst... Måste gå och göra provet med den här magen. Bara de går över fort, orkar verkligen inte spy igen :/ Allt ja stoppar in i magen spyr jag bara upp. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalija Kuzmanovic - 13 januari 2013 23:54

Jag är med på en tävling för en chans att vinna ett eget designat iphone skal på en tjejs blogg från caseapp, här e länken till hennes blogg - http://mayaalundberg.blogg.se/2013/january/vinn-ditt-eget-designade-iphonekal.html#comment Jag har gillat d...

Av Natalija Kuzmanovic - 14 september 2012 15:21


Helt seriöst, får fucking damp, va e du för människa? Hur fuck kan man lämna en man sådär på spåret, och råna han oh ba lämna han där. Hoppas dom får tag på den här fucking idioten och han borde fucking bli misshandlad. Som tur mannen som ramla över ...

Av Natalija Kuzmanovic - 6 september 2012 00:36


2 underbara månader blev de förra veckan med den bästa! Volim te♥♥♥ ...

.

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:34


My Life. My Choises. My Mistakes.   NOT your Business!             ...

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:23


Your body makes you SEXY. Your face makes you PRETTY. Your smile makes you GORGEOUS. But your brain makes you BEAUTIFUL!    ...

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards