Alla inlägg under februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 23 februari 2012 14:55

Med en skiit söt peruan tjej, som har en riktigt bra blogg ! =)

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg -

 

Av Natalija Kuzmanovic - 22 februari 2012 21:26

Knaaaaaaas vilken kväll asså. Jag berättar från efter skolan vad som hände. Verkligen stress dag. Jag hade hemkunskap som sista lektion, vi gjorde semlor och när alla va klara såg de ut som bröd, liksom faiiil haha. Efter de ja spraang hem, hade fett bråttom. När ja kom hem hade jag 5 min på mej att ta grejer så kunde inte hitta shorts och tröja och hade redan på mej mjukisar och sånt så ja tränade bara i de ja hade idag. Sprang till bussen och hann exakt i tid. Träningen var sen chill. Anja en jugge tjej som tränar med oss berättade oxo lite om Östra Gymnasiet eftersom hon går där. När vi åkte hem från träningen var allt lugnt, sen när ja kom ut vid pendeltågen där uppe i Älvsjö när ja skulle kolla bussen stog de 45 mot Telefonplan och kl va 44. Ja kuuutade ner, ja sprang verkligen allt jag hade sen den där hoooor bussen åkte framför näsan på mej. Och de liksom regnar ute. Sväär fick flipp, hade lust att gråta haha. Sen nästa buss skulle komma om 20 min liksom vem ska vänta. Och de värsta e att min mobil va avstängd och porten låser ganska tidigt, hur fan ska ja komma in så hade bråttom att hinna hem innan 8. Min mamma e döv , hon skulle inte ens höra om ja ropade utanför porten hah. Så ja gick och joggade lite hem, va helt blööt när ja va framme. Satte mej i soffan, skulle precis ta en tablett för halsen och så helt plötsligt plingar någon på våran dörr. Min syrra öppnade dörren sen våran granne, hon e skit gullig, hon höll i sitt barn, en liten bebis som e typ 7 månader i armarna och skrek o grät " de brinner , de brinner" jaag hoppa till, ja ba VAAAART? sen min syrra sprang in i hennes lägenhet o ba vart vart?? , ja sprang oxo in och ser ingenting, hon skrämde skiiten ur mej. Sen min syrra sprang ut och såg att de brann i samma byggnad fast tredje porten. Ja blev skit rädd först för trodde de brann hos våran granne direkt. Brandkåren, polisen och ambulansen kom skit fort. Dom står fortfarande utanför. Om ja hade en kamera skulle tagit kort. Och kan inte med mobilen för den e cp. Det som hände var typ en tjej som va själv hemma, spisen va på, och de började brinna så den där tjejen stängde bara dörren och sprang ut och ringde brandkåren. Grannen gav mej verkligen panik. Sen nyss hon ba "förlååt färlååt ja såg du blev skit rädd men ja trodde de brann ovanför elr ngt kände stark lukt av att de brinner" ja ba de lugnt haha.

Sitter ialafall nu och tar de lugnt, måste ta mina tabletter annars kommer halsen inte gå över. De bästa med imorn är att de e friluftsdaaaag :D Så ja ska stanna hemma hiihi. Ska plugga ikväll lite, duscha och så. Sen imorn oxo plugga och möta Andrea och gå o dansa nere i gården, vi håller på med egen koreografi såå de ska bli kuul. De va ett tag sen vi va i studion o dansade. Sen kvällen oxo plugga, sen fredag skola och nästa vecka SPORTLOOV ! Skönt asså. Ska dricka te nu och bara vila =)

Av Natalija Kuzmanovic - 22 februari 2012 12:44

Shooosaan, ja har svenska just nu. Vi har våran bibliotekarie som vikarie haha vi behöver inte göra nånting så fick ta laptop, så sitter just nu och snackiisch med Baraa bara och lyssnar på musik. Verkligen chill ;) Efter de här så har jag SO sen Hemkunskap och sen slutar jag =) Måste skynda mej till träningen sen. Skriver senare, puss

  
Gammal bild på Emma blondinen & mej förra året i skolan.


Av Natalija Kuzmanovic - 22 februari 2012 09:58

Jag vaknade typ en halvtimme sen, har ätit frukost och ska nu bara klä på mej och sen tagga till skolan. Kommer ha bråttom efter skolan för ska till träningen såå då måste ja skynda mej. Skriver när ja kommit hem. Ciaoo =)


Av Natalija Kuzmanovic - 22 februari 2012 01:05

Jag e skit trött, har sovmorgon imorn men ska ta och sova nu. Godnatt 



Av Natalija Kuzmanovic - 22 februari 2012 00:39

Med Stephanie, en skiit vacker tjej som har en underbar sång röst ! =)

Kolla hennes blogg, ni kommer inte ångra er - http://sstephie.blogg.se/ 
Elr klicka på bilden :)

   


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards