Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 11 februari 2012 20:12

Shooo bloggen, jag e hemma nu fast hos mina kusiner. Vi taggade till skärholmen fast först mötte vi Vanja min killkompis och sen tagga vi alla tillsammans. De va chill, vi gick runt, snackade osv.
Har köpt mina knäskydd och dom kostar 199:- nu och förut kostade dom typ 300:- så de e bra. Köpte kastanjvattnet oxo. Eftersom min mamma och gudmor e lite galna ikväll såå bestämde ja mej att sova hos mina kusiner haha. Vi ska chilla nu, äta kanske sen dansa säkert och ta mycket kort som kommer upp senare ;)

Av Natalija Kuzmanovic - 11 februari 2012 14:28

Jag ska tagga till Skärholmen med mina kusiner. Har en halvtimma på mej att fixa mej så måste skynda nu.

Ska köpa nya knäskydd och kastanjvatten.

     


Av Natalija Kuzmanovic - 11 februari 2012 14:13

När Andrea skulle på toa på öppet hus sen vi tog kort haha.

Skolan var skiit nice förutom toaletten som stank lite =)

Jag till vänster 

     

Av Natalija Kuzmanovic - 11 februari 2012 11:37

Godmorgon. Jag somnade igår, mådde skiit dåligt och vaknade nu och mår fortfarande skit. Precis när ja vaknade ringde min syrra mej, hon e inte hemma. Sen hon ba Nemanja fyller år, följ med. Och Nemanja de min halvbror. En liten bebis. Jag har tre halvsyskon från pappas sida. Och ja pratar ju inte med pappa (låång historia) så varför ska ja åka dit. Så hon ba följ med bla bla du ska se pappa oxo. Och saken e att ja vill men endå inte. Vet inte vad ja ska göra... För mkt som händer nu orkar inte med något.  

Va fan ska ja göra :(

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards