Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 13 februari 2012 22:40

Okej e nu klar med gymnasievalet. Snackade med min syrra och hon hjälpte mej välja.

E nöjd med de nu. Sista valet sa min syrra att ja skulle ta för hon gick i Sjödal och hon tycker den e bra så hon ba lägg den som sista bara. Hoppas ja bara kommer in på mitt första val !!! Nu ere bara att satsaaa i skolan asså !

  • 1a val - Sam Beteende i Östra Gymnasiet
  • 2a val - Sam Sam i Östra Gymnasiet
  • 3e val - Ekonomi juridik i Östra
  • 4e val - Ekonomi ekonomi i Östra oxo
  • 5e val - Sam Beteende i John Bauer Gymnasiet
  • 6e val - Sam Beteende i Sjödalsgymnasiet.





Av Natalija Kuzmanovic - 13 februari 2012 21:33

Shooo, fett kul de varit idag. Va i skolan, de va chill och roligt. Sen efter skolan hade ja bråttom att fixa mej och dra till dansen. De va såå fucking kuuul idag :D Vi har redan lärt oss en koreografi och den e tung ! Visste inte att House kan vara såhär kul. Har ätit, ska nu duscha lite fort och sen plugga på NO-n "Fysik" som vi har prov på imorgon, och sen platta håret till imorn. Mitt hår e lite överallt så pallar inte så måste platta. Väntar oxo på att min syrra ska komma hem sen ska ja skicka ansökan till gymnasium. House Dance Music -


               

Av Natalija Kuzmanovic - 13 februari 2012 01:47

E trött, har torkat klart mitt hår och ska låta de va naturligt lockigt. Pallar inte platta de och om vissa inte vet så plattar ja inte håret med plattång utan med strykjärn. De e tuuuusen gånger bättre. Och dom som säger att strykjärn e värre en plattång och förstör ännu mer snackar skit. Har hållit på i snart ett år med strykjärn och mitt hår förstörs inte alls med skillnad från förut när ja använde min plattång. På en månad blev de förstört och tappade fett mkt hår. Så de e bättre. Så tjejer TESTA om ni inte gjort det. Men akta för vissa e dumma och bränner sej haha.

Plus håret blir fett rakt och förstörs inte ute i vädret lika fort =) Så de e niceeee.

 Men ska sova nu , godnatt !

Min gamla serbiska favoritlåt - 

 

            

Av Natalija Kuzmanovic - 13 februari 2012 00:37

Jag vill såå gärna att mina "halft långa lugg" ska växa och bli lika långa som resten av håret till sommaren, Ångrar att ja ens klippte lugg för typ 3 år sen. Har stannat i den här längden. Vill att de ska bli längre och då e ja nöjd med håret. Sen färga de ljusare oxo.

Långbenet & Kortisen haha/Jag & Jelena min bitch =)

   

 

Av Natalija Kuzmanovic - 13 februari 2012 00:31

Har duschat klart. Faaaan va sköööönt de vaaa. Mina ben e feeeett lena nu.

Ska chilla en stund till och sen sova.

Videon får mej att skratta varje gång. Tröttnar aldrig haha =)

 


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards