Alla inlägg under februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 02:38

Alla sover faaaan. Jelena somnade oxo. Haha i'm all aloone :( Ne driver men alla sover. Här deras föräldrar släckte allt sen nyss ja va fett kissnödig assåå ville döö haha och de e mörkt i hela lägenheten liksom :O Jag e mörkrädd oxo hahaha men va tvungen att gå på toa asså knaaas jobbigt haaha. Sprang in till toan sen tillbaka. De skit mörkt plus dom har stor lägenhet här i Östberga. Andrea ringde nyss, snackar fortfarande med henne. Hon va på en fest. Nån tjej fyllde år så de va bara juggar. Hon hade skit kul, hon träffa massa fina jugge killar så hon hade de bra.

Hon skriver säkert mer om de på hennes blogg

Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 00:44

Haha påå gud ja har haft så roligt idag/ikväll. Mina kusiner vet hur dom ska göra mej glada.

Jag lägger upp alla bilder imorgon pallar inte nu. Nevena ska sova och jag och Jelena ska se på en film.

Den e gammal men tung !
En bild på mej från ikväll -
Bara driiv haha.
    
Filmen vi ska kolla på nu -

 

Av Natalija Kuzmanovic - 11 februari 2012 20:12

Shooo bloggen, jag e hemma nu fast hos mina kusiner. Vi taggade till skärholmen fast först mötte vi Vanja min killkompis och sen tagga vi alla tillsammans. De va chill, vi gick runt, snackade osv.
Har köpt mina knäskydd och dom kostar 199:- nu och förut kostade dom typ 300:- så de e bra. Köpte kastanjvattnet oxo. Eftersom min mamma och gudmor e lite galna ikväll såå bestämde ja mej att sova hos mina kusiner haha. Vi ska chilla nu, äta kanske sen dansa säkert och ta mycket kort som kommer upp senare ;)

Av Natalija Kuzmanovic - 11 februari 2012 14:28

Jag ska tagga till Skärholmen med mina kusiner. Har en halvtimma på mej att fixa mej så måste skynda nu.

Ska köpa nya knäskydd och kastanjvatten.

     


Av Natalija Kuzmanovic - 11 februari 2012 14:13

När Andrea skulle på toa på öppet hus sen vi tog kort haha.

Skolan var skiit nice förutom toaletten som stank lite =)

Jag till vänster 

     

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards