Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 22:44

"We can't go on pretending day by day, that someone, somehow will soon make a change. We are all a part of Gods great big family, and the truth, you know, love is all we need."

   

Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 22:35

Ja ska ta o duscha nu. Fixa mina torra ben från den här äckliga kalla vintern.

Dom ska va leeena när ja kommit ut.

 
 


Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 21:16

Kom hem för nån timme sen, När ja kom till Älvsjö chillade ja lite med Zeinab. Vi drog lite fort till henne, körde sten, sax, påse om en sak hahahaha och Zeinab DIN DÅLIGA VINNAREEE !!!

Du suger haha. Taggade sen hem, sitter nu och kollar på ett program, ska plugga lite sen och duscha sen sova. Imorgon äre skola sen dans.

Och Andrea din sega jävel om du ser de här asså seriöst du ska inte ha mobil. Coook seg 

Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 17:02

Hahah jag och Jelena hypar här hemma själva. Ska börja rulla hem, de börjar bli mörkt och har mkt att plugga. Jelena ska följa med mej till Årstaberg sen åker ja själv mot Älvsjö.

 

Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 15:00

9 augusti 1963 - 11 februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 14:09

Shooo va händeeer? Jag vaknade 2,3 timmar sen. Kände hur solen lyste på mitt ben när ja vaknade.
De e fint väder ute. De ska vara soligt. Skit nice =) De e bara jag och Jelena hemma hos henne just nu alla andra taggade till Södertälje. Vet inte vad dom ska göra där. Jag ska iallafall va här i några timmar till sen tagga hem och plugga.

Jag & Jelena igår -

  
Lägger upp resten av bilderna senare.

Av Natalija Kuzmanovic - 12 februari 2012 02:38

Alla sover faaaan. Jelena somnade oxo. Haha i'm all aloone :( Ne driver men alla sover. Här deras föräldrar släckte allt sen nyss ja va fett kissnödig assåå ville döö haha och de e mörkt i hela lägenheten liksom :O Jag e mörkrädd oxo hahaha men va tvungen att gå på toa asså knaaas jobbigt haaha. Sprang in till toan sen tillbaka. De skit mörkt plus dom har stor lägenhet här i Östberga. Andrea ringde nyss, snackar fortfarande med henne. Hon va på en fest. Nån tjej fyllde år så de va bara juggar. Hon hade skit kul, hon träffa massa fina jugge killar så hon hade de bra.

Hon skriver säkert mer om de på hennes blogg

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards