Alla inlägg den 10 februari 2012

:(

Av Natalija Kuzmanovic - 10 februari 2012 23:22

Vad ska man göra när man verkligen gillar någon och kämpar för den personen men samtidigt så kan den inte bestämma sej... :( Varför e livet så jobbigt. Varför ska alltid saker förstöras för mig. När man verkligen vill det såå mycket.

   

   

Av Natalija Kuzmanovic - 10 februari 2012 22:53

Shooo, ja e riktigt trött och de har varit en lång dag. Gjorde 2 prov idag på morgonen och sen vare bara chill. Efter skolan kom ja hem och då kom Zeinab en stund och ja somnade i sängen sen hon väckte mej, hon typ snackade i telefon under tiden. Efter de taggade hon hem sen ja fixa mej lite fort va skiit trött och träffade Anders. Efter de så tagga ja till gården va där lite och kom hem nyss. Mår lite illa , vet inte varför :/ Känns pirrigt i magen. :/

Av Natalija Kuzmanovic - 10 februari 2012 05:03

Texterna passar mej sååå bra.        

:(

Av Natalija Kuzmanovic - 10 februari 2012 04:43

Jag e sååååå trööööött...

   

Av Natalija Kuzmanovic - 10 februari 2012 01:10

De e vell på tisdag typ? Verkligen inte min dag då. Hatar alla hjärtans dag. Då handlar allt om kärlekeen o bla bla bla, assåå skiit bara. Kärlek handlar ju vell inte bara om killar och tjejer som e tsm bla bla utan oxo om familjen, vänner osv. Sån kärlek alltså. Gillar inte alla hjärtans dag för såå mycket saker händer i livet, och även om ja e ung, bara 15 år så har ja faktiskt svårt för att tro på "kärleken". Allt e skit. Kul för dom som hittar något bra. Verkligen asså.

De gulligaste ja vet som ja såg på TV förut där de stog mycket om ett par, de var ett skiiit gulligt par, asså seriöst världens gulligaste. De handlar om en tjej och kille. Dom började typ på samma skola när dom var unga, runt 12,13 år. Dom blev direkt kära i varandra, sådär små haha. Sen dom va tillsammans ganska länge, Genom åren dom blev äldre och äldre och var fortfarande tillsammans. Och sen när båda fyllde typ 18, 19 så förlovde sej killen och tjejen och dom gifte sej efter några månader. Och idag så är dom runt 70 år och fortfarande väldigt kära. E inte de helt underbart? Säkert många som tycker och säger "aa men va fan dom missa ju allt de roliga". Jag har hört många säga så. Men seriöst vad missar du? Hahah att playa runt och vadå liksom. Allt du nu vill testa kan man ju göra med EN person? Vad e grejen liksom. Gillar verkligen inte folk som e otrogna, ljuger elr går bakom ryggen. Fan de äckligaste och falskaste jag vet !! Men de här paret jag berätta om e verkligen skiit söööta ! Aldrig varit otrogna mot varann heller. Det kallas KÄRLEK ! Men de e fan sällan asså. Så de spelar ingen roll hur gammal man e. Kärlek finns i alla åldrar men inte alltid RIKTIG kärlek. Men som sagt jag gillar inte alla hjärtans dag. De e bara inte min dag. Och varje år runt den dagen ska ngt gå snett när de gäller kärleken. Otur kanske :/ Jag som e snäll och försöker mitt bästa med att ha någon även fast ja e 15 vill bara ha någon vid mina sida förutom mina underbara vänner. Fast då någon underbar person såklart. Var tvungen att skriva av mej lite. Tänkt för mycket ikväll, mitt huvud kmr fan explodera snart. Tänker dygna igen. E sjuk i huvet men måste har inte hunnit plugga idag. När ja kom hem skulle plugga men där gick koncentrationen på något helt annat.

Ska dricka kaffe och försöka hålla mej vaken och plugga ! 


                      Hahah jag där nere på Alla Hjärtans Dag? Eller de där e jag varje dag haha...

   

                  

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards