Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 15:11

Segaste fredagen nååånsin, så jävla lång dag e skit trött efter att ha dygnat. Har haft ont i ryggen hela daaan i skolan, fick skön massage av Shams fast de hjälpte endå inte. Ska äta nu och kolla på mitt käraste program Jersey Shore (säsong 5, episod 4 och 5) och sen senare möta Zeinab och kanske Andrea o tagga till gården. De kmr va nån grej där.

   

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 06:41

Som man ser så har ja dygnat, e skit trött har ont i huvet men kan inte sova nu liksom och måste till skolan idag. Kommeeeer döööö. Men de e skönt för de e fredag. De e nog de bästa idag. Behöver verkligen helg just nu. Längtar till nästa lov o de e vell sportlov? Så ja kan vila min hjärna från skolan och allt annat. I helgen hoppas ja att Zeinab kan följa med mej eller till stan eller skärholmen för ska köpa knäskydd till volleybollen och sen kommer de behövas till dansen oxo, eftersom hade tappat bort dom gamla så nya ska köpas, sen måste ja köpa kastanjevatten/kastanj-olja, lite kläder kanske och en seen present till Andrea. 

Så vi får se hur det blir ;)

Ska fortsätta att ha tråkigt nu, ha huvudvärk och försöka hålla mej vaken.

Mina gamla "Soc" knäskydd. Ska köpa likadana igen.


     
De här e riktigt bra ! De e inte som brun utan sol, för de luktar verkligen skit och
man får bara en massa fläckar av de. Däremot luktar de här typ ingenting och man får färg på direkten.

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 05:35

Tung text !

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 03:40

Han e bara föööör sexiiig. 

Älskar killar med stora läppar... Ouuff 

           

                   

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 01:41


[Aki]
Eyo, jag ser hur du dansar och jag står och tittar.
Inte svårt att gissa att dina läppar ger honungskyssar åt mig. (smaka)
Shoo, läget. Jag vill känna av din närhet, eyo ärligt din kärlek är vad jag saknar.


Har svårt att bryta ner i ord vad du har för betydelse.
Skiter i vad nån tror, jag vill ha dig va ska jag ljuga bre.
Har en känsla inombords som är för stor för att styra bre och
beroendet är grovt, vill bara ha mer som en missbrukare.


Så låt oss fokusera på vårat och inte va andra gör.
Även om vi bråkar om nåt vi sen blir sams för.
Kan inte släppa dig förrän jag faller och dör.
Om de kallt och snö kan jag värma dig,
yo låt mig va din nallebjörn



[Jacco]
För jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.


Yo jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.



[Dajanko]
Yo, inget illa menat men jag måste skena så vi ses på fredag.
Då är det dig jag vill ha mest eyo och ingen mera. Vi kan passa
på att chilla hela natten och bli sena.
För sen på lördag är de knas.


Söndag reserverad.
Måndag är mitt hjärta någon annans.
Tisdag ska vi spela dice då risken är stor för att vi en dag bli flera.
Säger bara som det är, vill inte vara elak.


Vi är alla speciella, det är därför som jag velar och jag försöker hålla mig till en yo men det är så svårt, så svårt, så svårt yeah.
Men kom ihåg att allt vi delar kommer alltid vara vårat, vara vårt, va vårt, va vårt.



[Jacco]
För baby jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Så va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.


Yo jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.



Som röken från ett flygplan när det har åkt förbi. Så lämnar du små fotspår i mitt hjärta, små kliv av frågor och förundran om hur nån kan bli så fin.
Jag svär en dag så måste du bli min, eyay.


Du är otroligt speciell, när du bara är dig själv och det är nåt som är unikt idag. Har en helt egen stil och ett hjärta av guld, med ett leende som gör mig glad.


Du är den ända som jag känner att jag inte bara vill ha som en vän till mig. Om jag fick chansen skulle jag ta den, inget snack om saken. Du är världens bästa tjej.



Baby jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Så va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.


Yo jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards