Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 9 februari 2012 22:30

Som rubriken talar så har de varit en fucked up dag idag hahaha ja svääär allt gick snett idag.

Jag vaknade runt 10 något och nationella proven började typ 8. Så direkt när ja öppnade ögonen såg jag att de va ljust ute för när ja brukar vakna ere alltid lite mörkt. Ja fick världeens panik, ja kollade mobilen och kl va 10. Ja skrek som en fucking gaalning och min mamma vaknade direkt. Va påå värsta flipphumöret när ja vaknade för höll fan på att missa nationella proven som e viktiga. Så ja hann knappast äta frukost. På 5 min va ja klar, klädde på mej fort, borstade tänderna och sprang till skolan. Som tur har världens bästa svenska lärare, påå gud han va snäll efter att ja varit så sen ja fick endå göra provet. Ja gjorde först i typ en halvtimme och något sen han sa att ja fick gå ner och äta lunch eftersom ja inte åt frukost, så ja tagga ner till matsalen med Andrea och åt sen gick ja upp igen och gjorde klart provet. Tuuur ja hade däär ouuffff. Sen efter provet hade ja jumpa och sen taggade ja hem. Mötte sen efter skolan Shams haha hon föjde med mej till Coop ja köpte lite grejer sen när ja va på väg hem då va ja själv, kl va typ 5 och de va fortfarande ljust ute och ja går liksom över en väg och så kommer de en skiit stor mörk bil. Jag hade luva på mej och ja hör hur bilen stannar och någon visslar. Jag vände mej om och de va en man typ 35-40 år kanske mer. Ja blev skit rädd började gå snabbare sen han stannade helt med bilen och stirrar på mig sen när han inte såg mej lika mkt ja började springa och va typ bakom skolan då sen ja träffa på min bildlärare hon ba vänta ska se sen han kmr med bilen på vägen några meter ifrån oss och stirrar. Ja sväär skiit läskig. Asså seriöst fucking pedofil ja e 15 jävla idiot. Sen när ja gick hem tappa ja min vante -.- Hahah fett störande. När ja kom hem stressade ja coook mkt för att hinna ta bussen och pendeln sen i Älvsjö. Jag plattade håret fort och sprang till bussen och sen sprang ja och Zeinab till tåget. Fett stressigt. Sen i sista sekund när tåget ska komma liksom vi står där uppe vid pendeln där man ska gå förbi med biljett för jag har remsa och de va såå lång köö och de va vakter så ja vågade inte gå bakom Zeinab. Så liksom allt i sista sekund asså stress daaag. Men sen när vi va framme i Östra Gymnasiet var det chill. Sväär fin skola och allt. Ska söka in dit, hoppas ja kommer in skit tung skola !! De va typ min dag, e helt slut haha ska plugga nu för har inte hunnit idag. Kommer nog inte skriva mer ikväll så Pussss =)

Av Natalija Kuzmanovic - 9 februari 2012 00:22

Jag e sååå trööött, ska sovaa nu. Har duschat och allt, ska nu hoppa in i min varma säng och sova sött hihi.

Imorgon är det fortsättning på nationella proven, Wohoooooo -.-

 Godnatt pojkar o flickor =)

 

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards