Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 18 februari 2012 11:39

Godmorgon ! Jag pallade inte skriva igår när ja kom hem från gården, va fett trött. Men de va chil där förutom i början de va typ rock kväll så några band va där och sjööng hahah assåå verkligen inte våran smak när de gäller musik. Fick fett ont i huvet. Så jag, Andrea & Zeinab taggade ut en stund, vi gick upp till pendeln sen vi gick ner och stog där ute. Vi skulle köpa nåt från maskinerna med mobilen. Sen vi såg en maskin hade 3 choklad hängande ner. Om man typ rör på maskinen dom kanske ramlar. Sen vi puttade på maskinnen och allt allt men den kom inte ner :(

hahaha sen vi tagga bara därifrån vi pallade inte. När vi kom tillbaka till gården va banden borta och dåå kunde vi verkligen chilla för då var det ingen hård rock och sånt skiit. Vi tog lite kort i gården med deras kamera oxo. Lugn fredag alltså. Idag har jag och Andrea en plan vi ska göra, kan bara inte skriva vad de e för en viss persoooon får inte se haha ! Men skriver senare när de e över om vi lyckas med de. E själv hemma just nu, mamma taggade med min moster, dom ska storhandla. Under tiden äter jag och chillar bara framför datan.

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards