Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 4 februari 2012 12:41

Har glömt göra igeeen. De här skulle varit i torsdags. Gör resten senare.

   

 

Av Natalija Kuzmanovic - 4 februari 2012 11:54

Åhh igåår va typ min värsta dag nånsin.När ja hade kommit hem från skolan efter de förra inlägget kollade ja på Jersey Shore och sen somnade jag. Jag vaknade sen runt 6, halv 7 för Andrea ringde o väckte mej för vi skulle ner till gården. Hon ringde och väckte Zeinab oxo för hon hade somnat hon med. Sen ja märkte att ryggen fortfarande gjorde ganska ont och min mamma sa att ja borde stanna hemma men ja hade lovat så ja gick endå. Ja mötte upp Zeinab i Älvsjö Station sen väntade vi på Andrea och hon kom ganska fort fast de e förseningar hela tiden. Sen vi tagga till gården vi hade skit kul, först tog vi danssalen dansade lite, drev runt osv fast ja kunde inte röra på mej för mycket för ryggen. Sen vi chillade bara där snackade med Fille en skit rolig kille sen en annan kille trollade för oss haha han va skit snäll , han lärde oss lite saker oxo. Sen under tiden som vi satt i gården kände jag att ryggen började göra mer o mer ont. Kände att när ja andades så gjorde de ont. Så när ja försöker andas in djupare gjorde de jävligt ont. Så tog bussen fort hem och med kvällen fick mer o mer ont, gräät som fan men slutade sen för smärtan blev bara värre när ja började gråta. Sen en massa andra saker hände och de va verkligen inte min dag igår. Har inte mått såhär dåligt fysiskt och psykiskt på längee :( Skit jobbigt. Vaknade nyss och vaknade med smärta såklart. Jag vill bara att de ska gå över, känner mej som en gamling kan inte göra nånting ! Orkar inteee :( Har ätit frukost och ska bara ligga såhär i sängen och kolla på Jersey Shore. Nu e alla planer för helgen förstörda. Har ingen lust med livet just nu.......

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards