Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Så sant!

Av Natalija Kuzmanovic - 28 februari 2012 17:10

Såg en skit lång text som en tjej hade skrivit på facebook och de e så fucking sant. Värt att läsa.


" Sanning folk de sågar varandra så grovt på facebook. 
de tror på allt som kommer ut de får folk som man inte ens känner att börja hata den.
folk nu förtiden skämmer ut varandra på facebook för att söka status nu förtiden framför folk. och tro att de är coola balla osv. SEN när de träffas leker de som ingenting har hänt och leker bästavän med människan och bakom ryggen snackar de skit om varandra grovt och hugger den i ryggen . folk försöker förstöra folks förhållande och leka som ingenting har hänt & sen ba '' jag finns'' men ändå vill bara veta vad som har hänt för att kunna sprida runt rykten. folk leker tokiga nuförtiden hänger i plattan och söker bråk och röker dricker osv. om jag säger nu att två fucking rosa elefanter flyger ute ska ni också tro på det?! asso vart är världen på väg & varför göra en video och vill vara känd men man blir hatad istället? varför ta andras rester och säga ''han/hon var din men är inte din längre'' när man vet att man har gått igenom i ett helvete med personen. varför ens få tanken att misshandla folk som fyller år och vill bli glada / lyckliga över att de fyller år och kommer hem misshandlad och inte vågar gå ut igen , eller kolla på folk i ansiktet. varför inte bara låta folket nuförtiden , gå ut och vara glad. utan bråk & slåss . varför kan inte alla ställa upp för varandra? , varför kan ingen har en normal förhållande än någon som kommer och förstör. varför ens skapa ett rykte som inte är sant för att förstöra personens liv?!
varför inte börja skaffa ett liv istället för att bry sig om andra så mycket och börja satsa på något fotboll,dans eller något. förut hade ingen problem med Soc.
Jag har haft Soc på mig hela mitt liv nästan och äntligen är borta från mig jag går med ett fucking leende på läpparna & är skit glad att jag får höra- Jennifer du har förändrats. du har blivit en skit duktig tjej en som börjar satsa på skolan.
och ah vad folk fick höra fick jag gå genom ett HELVETE I FLERA ÅR.
förut visste ingen va SOC va det var inte vanlig & säga att man hade problem med det.
 nuförtiden 2011 då alla börja fuckas så började det bli vanligt & säga - JAG har Soc problem då svarar man- de vanligt. dagens ungdomar asso. KAN inte alla bara fkn tänka. jag har tänkt igenom mycke och är SKIIIIIIT glad över att jag har förändrats. och inte bara snackar skit utan jag har. 2012 nytt år nytt liv jalla börja satsa på något nytt istället för att snacka skit TACK!.  "

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalija Kuzmanovic - 13 januari 2013 23:54

Jag är med på en tävling för en chans att vinna ett eget designat iphone skal på en tjejs blogg från caseapp, här e länken till hennes blogg - http://mayaalundberg.blogg.se/2013/january/vinn-ditt-eget-designade-iphonekal.html#comment Jag har gillat d...

Av Natalija Kuzmanovic - 14 september 2012 15:21


Helt seriöst, får fucking damp, va e du för människa? Hur fuck kan man lämna en man sådär på spåret, och råna han oh ba lämna han där. Hoppas dom får tag på den här fucking idioten och han borde fucking bli misshandlad. Som tur mannen som ramla över ...

Av Natalija Kuzmanovic - 6 september 2012 00:36


2 underbara månader blev de förra veckan med den bästa! Volim te♥♥♥ ...

.

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:34


My Life. My Choises. My Mistakes.   NOT your Business!             ...

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:23


Your body makes you SEXY. Your face makes you PRETTY. Your smile makes you GORGEOUS. But your brain makes you BEAUTIFUL!    ...

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards