Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 9 januari 2012 09:45

Fin blogg med en söt och underbar tjej som skriver. Läser hennes blogg ganska ofta :)

---> http://pimpiinas.blogg.se/ 


Av Natalija Kuzmanovic - 9 januari 2012 08:57

         
Vissa borde ta och lära sej något av vad som står i texten för det är såå sant, speciellt den här ovanför. Folk snackar för mycket skit och har för stor käft. För alla i livet har problem och ingen är perfekt! Så ere bara...

Av Natalija Kuzmanovic - 9 januari 2012 05:14

HAHAHA såå fucking rooooliiiig HAHAHA


HAHAHAHA

:(

Av Natalija Kuzmanovic - 9 januari 2012 04:16

Jag känner mej fett nere. Vad hände med oss? Fattar inte själv. Jag trodde vi skulle träffas varje dag av hela lovet som de egentligen skulle va, och sen chilla, luffa ute (de vanliga) vara hos varandra o bara spendera tiden tillsammans. Sen helt plötsligt allt gick neråt. Vi slutade träffas , vi börjar liksom glida isär. Ja vill inte att de ska hända. Du vet hur mycket du betyder för mig, JA vi kanske tjafsar varje dag på sista tiden vet verkligen inte varför men vill att de ska sluta. För du e min barndomsvän och du betyder mest för mej. Du och min mamma är dom enda ja verkligen bryr mej om och skulle kunna dö för. Du är inte en vanlig vän du är min ängel, som en syster ("utan land") jag aldrig fått av gud. Saknar dej känns som de va tusen år sist ja hörde din röst, ditt underbara skratt, och ja såg dej. Alla våra roliga tider vi haft tillsammans saknar jag riktigt mycket ! Inte en enda vän jag nånsin haft har bettyt såhär mycket för mig. Du e den enda och hoppas du alltid stannar i mitt liv. Ja vill ha tillbaka alla våra roliga tider vi hade. På senaste tiden har ja varit deppig och ja vet nu varför, de e för att ja inte sett dej pååå skiit länge. Du e den som gör mej glad när ja e ledsen, du e den som får mej att skratta tills ja får ont i magen. Saknar allt. Skrev en bok nu. Borde faktiskt va längre, men inte ens den här texten kan förklara hur mycket du betyder för mej.

Älskar dej min vän ! <3


Av Natalija Kuzmanovic - 9 januari 2012 02:58

Jag vaknade för några timmar sen, e skit trött har inte gjort nåt speciellt ska kanske ba kolla på film sen. Känner att ja börjar bli deprimerad för att skolan börjar om 2 dagar... Pallar inteee.

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards