Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 22:14

Varför ska saker alltid gå snett för mej? Varför just nu när ja verkligen vill de här. Något ja verkligen behöver just nu... =( Varföööör.... 

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 21:53

För idag-  Saknaaaar den här tiden så mycket.. Allt va så mycket lättare då..  
Min syster i grönt, mina bröder och sen ja i vitt. Fan va liteeen jag va =)

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 21:46

Jag e sååå efterbliven. Har glömt göra de här igen. Både igår och idag. De här skulle va igår.
Beyonce Knowles -

 
Hon har alltid varit min förebild, hon e liksom underbar ! Och hon har lyckats med sååå mycket i sitt liv. 

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 21:36

Shoo ja kom hem nyss och ja e sååååååå tröööött ! Dansen vaa skiiit kul. Visste inte att House va så roligt. Vi lärde oss lite olika grejer som heter Footwork, Skating, Lofting, Stomping och Jackin. Vet inte ifall ja stava rätt alla men de va skiit kul kan ja säga. Imoron blire volleyboll träning. Hoppas min fot blir bättre. Glömde berätta att idag vi hade jumpa och AMIIIN den där jävla marockanen va tvungen att typ springa in i mej och trampa mej på foten så hade jävligt ont på dansen men fick stå ut med de liksom. Ska vila den nu, duscha, sen måste plugga och sen sovaaa, e så trött.

 

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 16:18

Shoooo va händeeer? Jag själv har precis ätit klart. Kom nyss hem från skolan och ska fixa mig snabbt nu och sen ta bussen som åker 16:46 mot Älvsjö sen möta Frida där och byta bussen till Gullmars sen från Gullmars byta till Tyresö. Ska bli spännande =D Skriver hur de va när ja kommit hem Ciaooooo =)


Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 11:12

Jag sitter på svenskan och vi ska typ börja skriva om en viss person som man själv väljer till SO-n. Den ska va minst en sida lång. Ja valde Martin Luther King Jr. Ska leta upp fakta på datan och sen saker ja själv skrivit från lektionerna och så. Satsar påå hööga betyg den här terminen ! Vi kollade nyss oxo på en film som heter "Remember The Titans" den va skiiit bra. Tung film asså. Ska fortsätta nu Byeee =)

 

     

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 08:10

Åhh e såå trött ja orkar inte med skolaaa -.- Fuck skolan..... Ska möta Andrea snart och sen tagga på lektion. Senare blir de vell dans med Frida. Kommer vell bli kul, hoppas jag. Skriver när ja kommit hem Ciaooo.

   

 

Av Natalija Kuzmanovic - 30 januari 2012 01:30

HAHHAHA de enda som får mej att skratta just nu HAHAHAHHA


HAHAHAH


Asså ja orkar inte HAHHAHA. De här fick mej verkligen på humör igen haha ska sova nu godnatt !

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards