Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 18 januari 2012 22:36

Glömde nästan göra de här för e så trött, har fått feber igen och min rygg dödar mej, min mamma massera mej i en halvtimme har så fucking ont. Ska duscha nu och sen sova, Godnatt.

 


Av Natalija Kuzmanovic - 18 januari 2012 20:02

Shululu ja kom hem nyss, e skit trött och känner att ja kommer få jobbig träningsvärk imorgon. Träningen va skit rolig vi va 5 jugge tjejer haha. Jag, Andrea, mina kusiner och en tjej som heter Anja. Gullig tjej. E lite irriterad för min pappa ringde mej nyss ch ja kunde inte svara för min mobil funkar inte. Tappade den i skolan idag som ja typ gör varje dag endå men helt plötsligt nu så funkar den inte, folk som ringer mej hör mej inte men ja hör dom. Anledningen till att ja e irriterad e att vi har inte kontakt ja och min pappa. De e en riktiiiigt lååång historia. Saker som hände när ja va liten o så. Ja smsade honom och han frågade mej om ja ville komma till donken i Västberga ch prata med han, min syrra va typ oxo där. Men ja hitta på nån ursäkt för vill inte prata med honom. Jobbigt liv.. Ska nu äta är så fucking hungriiig min mage dödar mej. Sen måste ja plugga på Matten och Spanskan. Pöööösss

   

Av Natalija Kuzmanovic - 18 januari 2012 14:27

Vilken skööön dag de har varit idag. Jag började halv 11 hade sovmorgon sen när ja kom till skolan skulle vi egentligen ha bild men läraren va typ sjuk så vi chillade i SO klassrummet ock kollade på en film som heter "missisipi brinner" medans resten av klassen hade NO haha fett synd. Sen efter de hade vi lunch, sen svenska och SO. Och på SO-n kollade vi på film igen sen nu slutade jag 2 istället för vi har ingen hemkunskap heller. Och på morgonen när ja kom till skolan sa Andrea och Hanaw att ja va tvungen att ta bort elr iallafall lösenordsskydda videoklippen när dom drev runt i skolan för annars skulle en lärare få sparken bara för att han svärde åt oss på grekiska och kallade oss för svartskallar HAHA ja tog inte ens åt mej seriöst. Ska äta mina käraste nudlar nu och sen fixa mej och dra på träning :D Ska bli så kuuul de va fett längesen ja va på volleyboll träning sååå skriver när ja kommer hem Ciaooo =)

 
Såhääär gamla bilder

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards