Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 13 januari 2012 23:36

Ouuufff e tröttttt. Mitt huve snurrar fan. Ja va nere i gården de va chill, älskar dom som jobbar där, riktigt tunga människor. Vi gick o hyrde film sen i Dancho och vi kollade på Scream. Först ja o Zeinab kollade själva för alla andra satt utanför typ o spelade Fifa 12 sen lite senare började zigenarna komma in o så. De va roligt i början av filmen Zeinab fucking hoppade och skrek som en galning så mitt hjärta stannade ja sväär. Hahah sjuuk. När vi kolla klart på filmen vi gick ut de va proppfullt i gården. Min gudmor e hemma hos oss nu, hon ska typ sova över. Ska bara chilla nu har fett ont i huvet och e riktigt trött.

Av Natalija Kuzmanovic - 13 januari 2012 16:40

Shululu e skit trött pallar nästan inte skriva mer men ska göra de endå. De har varit en fett seg o jobbig dag men e nu hemma o bara chillar. På våran sista lektion hade vi spanska o den va faktiskt rolig, orkar nt berätta varför. Iallafall e skit orolig, har varit de hela dan, för Zeinab har typ problem med blindtarmen, de hade min syrra oxo förut så hon opererade. Så nyss va hon i vårdcentralen i Älvsjö och dom sa typ att hon skulle komma tillbaka imorn vet inte exakt, så ska tagga ner dit nu och träffa henne o chilla lite i gården o bara ta de lugnt Ciaoo

 

Av Natalija Kuzmanovic - 13 januari 2012 06:53

Vaknade typ 15 minuter sen. Ska ta o käka frukost nu sen rulla till skolan. De e fredaaaaag :D Så de e sköönt som fan ! 

 

Jag & Sara sötnosen

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards