Alla inlägg under januari 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 27 januari 2012 02:13

Ja har bestämt mej att ja ska dygna och sen förhoppnigsvis tagga till skolan idag. Känner mej pigg och lite hypad just nu, fast har fortfarade väldigt ont i hela kroppen. Kan inte gå ordentligt för hela mitt högra ben gör så jävla ont så de går inte att beskriva. Har ont i rumpan oxo. Sen vänstra sidan av magen dödar mej t.o.m när ja skrattar så undviker att göra de just nu. Snackar med Andrea på mobilen men hon börjar typ somna så ja ska bara fortsätta att ha tråkigt nu.. =) 

Av Natalija Kuzmanovic - 27 januari 2012 00:05

 
Jag ringde dig. 

Bara två dagar efter att du flyttat ut.
- Det är tomt, viskade jag.
Klockan måste ha varit tre på natten.
- Ensamt, sa du.
- Inte om jag hade vetat att du kom tillbaka, sa jag.
Det blev tyst i telefonen.
- Det går inte, sa du tillslut.
- Men det gör ju så ont, sa jag.
- Någon måste bryta cirkeln, sa du. Vi har fallit tillbaka för många gånger. Inte den här gången.
- Jag kan inte andas längre.
- Det kommer att bli lättare.
- Jag älskar dig, sa jag.
- Jag älskar dig med, sa du.
- Varför kommer du inte hit då?
- För att jag älskar dig.
- Varför sover du inte bara här?
- För att jag älskar dig.
- Varför gör det så ont i mig?
- För att du älskar mig.
Och så satt vi tysta i telefonen.
Tror både du och jag somnade med telefonen i örat.
Tror både du och jag vaknade av telefonens tjut.
Tror både du och jag saknade den morgonen.
För när man älskar någon,
så undrar man,
varför man inte bara kan vara med varandra.
Men det går inte.
För kärlek är fint,
men svårt i praktiken.

PMS

Av Natalija Kuzmanovic - 26 januari 2012 23:57

Killar kanske inte har mens, men seriöst WTF!!! Dom får sina tider då dom blir värre än tjejer ja svääär. Humörsvängningar elr vad? HAHAHA riktigt jobbigt. Visste inte att killar kunde va som vi, bli skit konstiga, dampa hur lätt som helst och ba snacka en massa saker som ba inte har någon mening med saken att göra. Riktigt weird måste ja säga. Iallafall ja hittade en sida på @facebook där de finns en massa tips på olika filmer från gamla till nya, från komedi till skräck osv. Ska kanske se några i helgen om ja dåå taggar och sover hos Andrea.
Sidan till filmerna - Klicka här ----> http://www.facebook.com/media/set/?set=a.480819495399.297152.405251965399&type=3

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards