Inlägg publicerade under kategorin Musik & Videos♥

Av Natalija Kuzmanovic - 3 april 2012 03:40

Har chattat på facebook hela kvällen med olika människor och har skrattat så jävla mycke. Äntligen nu så e alla videoklipp uppe på min videofy så lägger upp dom här nu oxo. Ska gå lägga mej direkt efter de här så godnatt!
Enjoy

Av Natalija Kuzmanovic - 31 mars 2012 10:58

Jag vaknade typ nyss. E skit pigg som e konstigt och min träningsvärk försvann under natten. Inte helt men ganska mycket. Har inte lika ont. Kanske därför jag e så pigg. Fast de e skit väder ute. De snöar lite... Fan va störande. Andrea e på väg till Kista nu med dom andra. Under tiden ska ja äta frukost, duscha och fixa mej.

 
Trey Songz ♥

Av Natalija Kuzmanovic - 28 mars 2012 22:50

Jag e helt död! Har sån jävla träningsvärk så att de inte går att beskriva. Igår somnade jag igen efter att jag hade kommit hem från träningen. Sen idag vare bara vanlig dag i skolan. På svenskan kollade vi på Tusen gånger starkare som ja redan sett förut sen skulle vi skriva en sak och lämna in sen efter de hade vi hemkunskap. Vi gjorde våfflor. De va skit gott. Efter hemkunskapen sprang jag hem, tog min väska och taggade direkt till Farsta Strand, alltså till Andrea. Vi va där en kort stund sen åkte vi på träning. Träningen vaaa skit rolig idag. Jag ser verkligen förbättringar i mej själv. Våra tränare e skit bra. På söndag har dom fixat extra träning till oss från 11 till nånting, kommer inte ihåg exakt vad. Vi kommer träna i Frösunda Vik. Vet inte vart de ligger men vi kommer hitta dit. Sen vi kommer få lunch av våra tränare eftersom vi kommer va där i några timmar tror jag. Iallafall efter träningen kom jag hem, åt spaghetti med köttfärsås lite snabbt sen direkt så satte jag och Andrea oss på skype och kollade på olika träningsvideos för kroppen på YouTube och gjorde samtidigt. Har redan sån träningsvärk och nu blir de ännu mer. Känner inte nåntiiiing alls! Benen, rumpan, armarna, allt allt gör ont. Ska bara göra en till övning sen ska jag duscha och plugga lite sen sova, har ingen ork i kroppen. Har ett jävla stort SO prov nästa vecka oxo måste få Mvg där igen. Satsar högt nu asså. När de gäller allting. Ska göra den här sista övningen nu sen tagga. Kanske bloggar mer sen.

De här e jävligt bra för rumpan!

 

Av Natalija Kuzmanovic - 27 mars 2012 07:29

Godmorgon, jag vaknade typ en halvtimme sen. Har ätit frukost, har lite ont i halsen, säkert från igår när vi va ute o tränade. Har lite träningsvärk i magen o benen men ja klarar mej. Jag börjar om en timme så ska ta en snabb dusch och klä på mej och sen dra. Igår efter det förra inlägget somnade jag direkt så hann inte göra klart nånting. Idag ska ja göra ett muntligt prov efter skolan lite snabbt sen ska ja hem, byta om och tagga på träning. Vill ha volleyboll de har gått nån vecka sen ja tränade eftersom ja hade ont i magen förra veckan. Sen får inte glömma ta med Jelena's laddare eftersom hon glömde den hos mej. Ja måste duscha nu, skriver senare Ciaoo

   

   

             

Av Natalija Kuzmanovic - 25 mars 2012 21:38

"Baby, ge mig din hand, ge mig din tid.

Jag ger dig allt för ingen annan kan förföra mig på sättet du kan.

Baby, jag tror jag e kär."


Drogat låten hela dan.


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards