Inlägg publicerade under kategorin Musik & Videos♥

Av Natalija Kuzmanovic - 15 mars 2012 16:05

Skönaste rösten!

 
Jag stannade hemma idag så ja kunde vila för har feber och fortfarande ont i magen så ja kan gå imoron för har 2 prov. Så pluggar hela dan bara och tar det lugnt.

Av Natalija Kuzmanovic - 9 mars 2012 18:39

Shoo allihopa. Det är fredag :D Som är jätte skönt. Det har varit en lugn dag i skolan. Ganska nice. Hade idag bara en grej på spanskan som man skulle läsa framför klassen men typ halva va inte där. Men klarade iallafall de ja skulle göra. Kom sedan hem och har ätit o allt och pluggat nu i nån timme och ska plugga en stund till och kanske dra ut sen med Andrea till gården. Har ritat klart min teckning alltså uppgften till bilden och måste ba skriva klart om konstnären och de sen e ja klar med de. De som e jobbogt e att nästa vecka har ja sååå mycket inlämningsuppgifter och prov o sånt plus de e nationella i No/Fysik för oss så de e stress för hatar verkligen fysik. Har bara fått papper på själva sammanfattningen men de räcker typ bara för att få ett G. Jag vill ha högre för vet att ja klarar. Så ska då göra mitt bästa! Iallafall ska fortsätta plugga och lyssna på musik.



 

                  

Av Natalija Kuzmanovic - 8 mars 2012 01:49

Åh e så trött, ska sova. Godnatt! 

Lyssna tungaste remixen!

  

             

Av Natalija Kuzmanovic - 5 mars 2012 15:57

Shoo bloggen. Jag vaknade 2 idag haha missade skolan. Kunde inte vakna plus hade ont i magen. Men ska gå imorn. Kommer missa dansen idag tyvärr men går nästa vecka igen. När jag vaknade kände jag solen rakt i ansiktet. Ja kollade genom fönstret och de va såå skön känsla att känna värmen ute. Riktig sommarkänsla! E glad för att de börjar bli varmare men ändå inte just för att mamma säger att vi inte ska till Serbien den här sommaren. Jag ger ändå inte upp. Vem vet hon kanske ändrar sej eller skickar ner mej med någon annan. Men de kommer bli svårt. Ska försöka göra allt för att ändra på henne. Första gången ja måste kämpa för att åka ner. Hon har alltid velat åka ner. Så de e jobbigt. Ska nog sitta hemma idag. Ska beställa lite saker från Ellos nu och sen plugga på matten och NO-n.

Sommarlåt! 

Av Natalija Kuzmanovic - 4 mars 2012 22:48

Hittade nyss världeeens bästa tumblr :D Den heter http://littleserbianthings.tumblr.com/

Varenda serb måste ba kolla igenom bilderna, sväär allt e sant och bara för bra ! 

Åhhh vill åka diiiiiiit!

Bara serber förstår bilderna ;)

                                                        

                 

                 

                 

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards