Inlägg publicerade under kategorin Musik & Videos♥

Av Natalija Kuzmanovic - 26 maj 2012 20:28

Underbart fin låt från våran Zeljko!

 

Av Natalija Kuzmanovic - 4 maj 2012 15:50

Jag äääälskaaar den här koreografin! Den e bara fööör bra! Så fort jag har mer tid över, ska ja försöka lära mej den.

 

Av Natalija Kuzmanovic - 4 maj 2012 15:17

Lmfao kommer till grönan idag. Jag skulle gåå men ska inte göra de nu, ingen frågar mej varför.. -.- Jag såg på gröna lunds hemsida flera månader sen att dom kommer och nu alla bombar på facebook att dom ska gå och nu ska inte jag :( Jag som verkligen ville. Älskar deras låtar! Så fucking tunga! Aleks kommer oxo snart dit, då ska jag gå. Det e typ vid slutet av maj tror jag. Sen kommer Ison & Fille i Juni. Har skit tråkigt hemma, vet inte vad ja ska göra, helt uttråkad. Laddade precis upp en video som spelades in för typ drygt en månad sen om inte mer i skolan när jag hade tråkiigt, då Rebecka ska filma mej som vanligt. Bjuuuudeeeer verkligen på den här videoon. 


                           

                           

Av Natalija Kuzmanovic - 28 april 2012 03:28

Klockan är 03:28 och jag är feeeett trött men kan inte somna. Har försökt allting. Det går inte fast jag e så trött. Känner som att de e lite surt i magen och ända upp i halsen. Fett jobbigt. De e säkert en av orsakerna till varför jag inte kan somna. Så sitter bara o drogar en massa låtar. Inget annat för mej. Borde sova nu för imoron har ja mycket att göra men ja kan ju inte somnaaaaaa. Blir galeeeen snart... 

                  
                                                             Tung tung tung låt!

Av Natalija Kuzmanovic - 22 april 2012 20:32

Andrea & Zeinab idag haha :) 

                  

Av Natalija Kuzmanovic - 22 april 2012 14:57

Gammalt men alltid lika bra!

 


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards