Inlägg publicerade under kategorin Musik & Videos♥

Av Natalija Kuzmanovic - 16 juli 2012 17:36

 

                

Av Natalija Kuzmanovic - 27 juni 2012 15:46

Åhh vill ner till juggan :( Sist jag va i montenegro va fan tio år sen.. När jag va 6.. Så deppiiig e jag..

Av Natalija Kuzmanovic - 24 juni 2012 14:51

Har inte hunnit blogga alls! Och när jag haft lite tid har ja inte pallat eller varit ute för e så deprimerad tänker fan inaktivera mitt konto på facebook :( Vill inte se varje dag bilder från alla där nere i Serbien hur dom festar, o badar varje dag, asså såå orättviiist :( Just nu hatar jag mitt liv. Att enda sen man varit liten åkt till Serbien varenda jävla sommar sen nu inte åka ner. Jag tar de hårt plus att ja måste gå på fitt sommarskola. Jag försöker tänka positivt men fan de går inte, Speciellt inte när Sverige har så äckligt hoorväder oxo! Fuck my life på riktigt. Har inte bloggat sen i söndags. Har gått i skolan varje dag i Blackebergs Gymnasium. Hänger med 2 tjejer där som e riktigt tunga. Utan dom skulle jag nog ha tråkigt. Känner dom redan från gården i Älvsjö när vi dansade förut. Sen knr ett par till där som oxo går där nu på sommarskola. Annars varje dag efter skolan när jag hunnit har ja chillat ute med Andrea, Stefan, Armin, Cassandra, Magie osv osv. För ngn dag sen när jag, Magie och Andrea va ute, vi drog till Älvsjö för att följa med Andrea hon skulle ta pendeln. Så vare en 2 ordningsvakter på stationen och en man o kvinna med en kamera. Sen vare en skit konstig gubbe som från ingenstans spottade på Andrea och Magie, jag blev chockad men doog av garv samtidigt. Andrea skrek som ett cp haha. Sen en av ordningsvakterna kmr fram till oss o ba spotta han på er tjejer, ja ba nt på mej på dom HAHA sen kameran filmar rakt in i mitt ansikte, medans ja skriker på serbiska ej vrf filmar han i mitt ansikte va e de här haha fattade ingenting. Sen frågade Magie va filmar ni till dom ba vi filmar till de där programmet Tunnelbanan. Ja ba WHAAAT ska ja va med där elr dom ba om du vill, Hahah så har nt kollat än om dom lagt upp ngt men fan va skämmigt haha. Ialfall de varit typ de chillar ute , skola åh aa de mitt liv nu.... Igår elr inatt sov Cassandra och Matilda hos mej HAHA o dom där tjejerna e så roliga. Dom taggade nyss. Vi lekte lite med talking funny mirrors när vi hade tråkigt. Har laddat upp dom så lägger upp dom här nu på bloggen. 


               

               

Av Natalija Kuzmanovic - 6 juni 2012 14:14

Halva klassen ställde sej upp o hoppade o dansade tillsammans! :) 

                    

Av Natalija Kuzmanovic - 28 maj 2012 20:37

Jag ääälskar Medinas låtar, och nu hittade jag två sjuukt fina låtar! Ska ladda ner dom direkt till mobilen.


   - Odödlig Kärlek


- Leve Palestina

Av Natalija Kuzmanovic - 27 maj 2012 15:52

Loreen förtjänade vinsten, hon va skit duktig! Och mitt kära Serbien kom på 3:e plats :D Ända sen jag varit liten så har jag längtat till att Sverige ska vinna så ja kan gå o kolla så ska absolut göra de nästa år! Jag kan bara inte fatta att Ryssland kom 2:a haha seriöst. Låten sög helt ärligt. Jag hade skit roligt med Hiba igår och blev så mätt av allt vi åt och fick skratta fett mycket. Så de va en lyckad kväll hos henne. 

 


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards