Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 18 maj 2012 15:31

Har velat ha den här klänningen länge nu, måste beställa den. Så jävla fin! Hade tänkt ha den på skolavslutningen eller "balen" om de ens blir nån jävla bal för oss. Men måste köpa den, älskar färgen, och modellen!

       

Av Natalija Kuzmanovic - 18 maj 2012 15:09

Hejsan bloggen! Som sagt ja hade ju friluftsdag i förrigår. Vaknade typ 7 något sen klädde ja på mej fort och la in min matsäck o skit i väskan sen tog ja ut cykeln och mötte upp Hiba sen drog vi vidare mot Frida o mötte henne. Frida fick skjutsa Hiba ner till Älvsjöskogen för tyvärr så hade Hibas cykel ingen luft i däcken så hon skjutsade henne och vi lämnade hennes cykel hos Frida. Vi drog ner, de va sådär deppigt väder som ja brukar kalla det, alltså grått o tråkigt, lite regnit var det oxo. Vi sprang först ett skit långt varv runt hela jävla skogen. Eller jag och Jacqueline gick mer och Hiba o Frida joggade lite mer framför oss. De va ganska skönt endå vi snacka mycke jag och Jacqui. Sen efter spelade vi bara fotboll och gjorde en massa andra konstiga aktiviteter. Sen grillade skolan så ja åt typ 2 hamburgare, blev mätt på dom. Vi drog hem sedan runt 2, va ganska trött när ja kom hem. Kommer inte ihåg va ja gjorde efteråt. Igår så va jag hemma hela dan, största mensbarnet jag svär! Orkar inte gå ut. Kommer nog sitta hemma idag oxo, känner på mej de. Men imoron har jag lust att dra på bio med några och se The Dictator! Den verkar så jävla skön och skådisen e ju med han som va med i Borat elr va filmen nu heter för dom som sett den! Skönaste skådisen nånsin. Så den filmen måste jag absolut dra o kolla på!

             
Visa bilder blev snea, men ja pallar inte vända på dom. 


 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards