Alla inlägg den 3 maj 2012

Ut

Av Natalija Kuzmanovic - 3 maj 2012 16:48

Jag skulle ha bloggat igår när ja kom hem men somnade så de blev inget. Va i skolan igår vanlig dag bara inge speciellt. Hade nationella prov i matte, jobbigt -.- sen hade hemkunskap och vi skulle göra bullar till vårsalongen i våran skola som kommer snart. Jag åt så jävla mycket deg haha de fan gott, sen åt jag mina stora bullar, asså dom blev riktigt stora! Men goda som fan. Skit mycket socker och kanel. Love it! Efter skolan sprang jag hem, tog mina grejer o taggade på träning. Träningen va kul som vanligt men efter träningen va Jelena och Andrea fett jobbiga. Kastar vatten på mej när ja håller i mobilen och e skit jobbiga vid tåget och allt. Blev irriterad men vad ska man göra när dom gillar att göra mej sur. Idag vare chill dag. Ska ut snart eller alldelles strax med Sara här i Solberga. Ska snacka med henne, chilla bara sen kanske Andrea kommer ut. Senare måste plugga på fitt spanskan. 

Bilderna från igår.

       

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards