Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 9 maj 2012 10:48

Heej, ja bloggar från mobilen nu eftersom min data inte funkar. På sista tiden så fuckar den hela tiden. Fattar inte va felet e. Nu så funkar nt musen. Eller asså pilen flyttar inte på sej. Blir fett irriterad. Iallafall jag e 16 nu, och de känns bra. Jag har inte hunnit blogga direkt mycket för har så mycket att plugga så e trött hela tiden oxo. I helgen, alltså på lördag så ska ett par nära vänner komma hem till mej och min familj. Min gudmor ska baka en skit stor chokladtårta och sen ska min mamma göra en smörgåstårta. De e så fucking gott! Sen kommer det finnas en massa snacks o sånt. Bara ett litet sätt att fira min födelsedag. Jag behöver inte så mycke mer. Men när ja fyller 18, alltså om 2 år så ska ja nog fixa en stor fest. Jag stannade hemma idag eftersom ja har ont i magen igen. Min mamma ringde vårdcentralen idag och dom sa att de snabbaste e att bara gå på drop in så ja ska nog göra de imoron. Så kan någon doktor kolla min mage och se va felet e eftersom de gör ont längst uppe på magen och så ere svullet hela tiden. Så har de faktiskt varit i flera månader nu. Hoppas bara de inte e något farligt.

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards