Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Länkbyte

Av Natalija Kuzmanovic - 26 april 2012 15:24

Klicka hääääär för att komma till den här urgulliga tjejens blogg! 

 Igår orkade inte blogga nånting, stressade efter skolan hem, sen tog mina grejer bara och drog till träningen. Sen brukar möta alla i tåget men så va ingen där så då vare ba jag och Jelena som drog till solna tillsammans. Anja och Andrea kunde inte komma sen inte Nevena heller. Men träningen var skit rolig. Efter träningen när ja kom hem var jag helst slut så gick o la mej och somnade direkt. Igår när vi hade hemkunskap skulle vi laga nåt asiatiskt och de va jävligt gott kan jag säga. Ska laga de hemma oxo, fett gott! De va typ kött med ris, med speciella smaker och grejer man skulle lägga i. Ska dra ut min cykel från balkongen nu och cykla till Magie, ska hjälpa henne packa. hon ska flytta från Älvsjö till Solberga :D De e skit bra för då bor hon närmare mej. Sen senare ska ja plugga på spanskan och har nationella i engleska imoron igen. Borde gå bra, e bra på engelska.

Peace#

     

 Jelena luffaren igår efter träningen haha.



 
 
Dominika

Dominika

26 april 2012 20:32

Taaacckk hjärtat <3 Ha vi har samma musik smak <3

http://likeys.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalija Kuzmanovic - 13 januari 2013 23:54

Jag är med på en tävling för en chans att vinna ett eget designat iphone skal på en tjejs blogg från caseapp, här e länken till hennes blogg - http://mayaalundberg.blogg.se/2013/january/vinn-ditt-eget-designade-iphonekal.html#comment Jag har gillat d...

Av Natalija Kuzmanovic - 14 september 2012 15:21


Helt seriöst, får fucking damp, va e du för människa? Hur fuck kan man lämna en man sådär på spåret, och råna han oh ba lämna han där. Hoppas dom får tag på den här fucking idioten och han borde fucking bli misshandlad. Som tur mannen som ramla över ...

Av Natalija Kuzmanovic - 6 september 2012 00:36


2 underbara månader blev de förra veckan med den bästa! Volim te♥♥♥ ...

.

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:34


My Life. My Choises. My Mistakes.   NOT your Business!             ...

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:23


Your body makes you SEXY. Your face makes you PRETTY. Your smile makes you GORGEOUS. But your brain makes you BEAUTIFUL!    ...

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards