Alla inlägg den 1 april 2012

Av Natalija Kuzmanovic - 1 april 2012 09:41

Godmorgon, jag vaknade typ en timma sen. Snackade med Andrea i telefon. Äter nu frukost och ska snart ut o ta bussen och möta alla andra. Träningen kommer säkert bli rolig idag. Måste skynda mej nu, ciaoo



Av Natalija Kuzmanovic - 1 april 2012 04:00

Jag kan inte fatta att de redan e 1 april. Ett år har gått så jävla fort.. Helt sjukt. Har inte somnat än för chattar med några på facebook och snackade med Zeinab på skype, men ska dra o sova nu. Undrar hur fuck ja kommer vakna idag kl 8 på moronen. Lycka till till mej asså. Och eftersom de e första april ska försöka lura lite folk.

Godnatt! 

Av Natalija Kuzmanovic - 1 april 2012 00:15

Min syster e på väg hit nu med min baba (mormor på serbiska) som precis kommit från Serbien och hennes kille är med dom i bilen. Jag ska ut om några minuter och ba hälsa fort, vill inte vänta till imoron, vill se henne nu :D Jag såg henne sist i sommras. Jag smsa nyss min syrra, ja ba smsa när ni e utanför så ja kan hälsa sen hon driver med mej på sms och säger konstiga saker sen hennes kille ba ja driver de Slobbe som skriver, klart du kan träffa din baba. Så dom ska smsa när dom e utanför. Efter de måste lägga mej direkt, ska upp halv 8 imoron och äta frukost och allt de där och sätta på mej jogging kläder, sen vi ska till Frösundavik, jag, Jelena, Nevena & Andrea och möta tränarna och resten av vårt lag kl 11. Vi ska jogga/springa i en timma sen ska vi äta lunch som dom fixat och sen ska vi köra volleyboll till klockan 3 :D Ska bli en rolig träning. Brinner verkligen för volleybollen. Roligaste sporten. Den är inte så populär i Sverige som i vissa andra länder men alla som testar här brukar tycka om de. Och dom som inte tycker om de, e ba dumma i huvet ;)

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards