Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Parken

Av Natalija Kuzmanovic - 22 april 2012 03:16

Heeej bloggen! Jag ee sååå lat elr va föör lat för att blogga nånting igår/inatt. Har varit en chill lördag. Sådär spenderat tid med bästavän och familjen, riktigt skönt kan ja säga. Vaknde 1 nånting för somnade sent, sen åt ja frukost, kollade på tv osv osv. Senare satt ja vid datan, laddade ner låtar till min mobil sen efter de drog jag ut till kristallparken och chillade med Bästavän på taket. Skönt väder va de. De blev lite kallare på kvällen men endå vare chill. Vi satt ba på taket och lyssnade på musik o larvade oss. Goda tider ;) Efter de drog jag hem och hela min familj va där, kollade på Zvezde Granda som e typ som en sorts serbisk idol. Nu har ba chillat hela kvällen i sängen lyssnat på musik. Imoron ska ja träffa Andrea och Morid om planerna inte ändras såklart. Morid har ju fortfarande ingen mobil så ja sa till han att bara möta oss halv 4 i Älvsjö Station. Hoppas han kommer dåå hah. Han ska oxo få låna nån gammal mobil av mej eftersom trögisen inte kan fixa själv. Alla borde ha en gammal extra mobil hemma om ens skulle försvinna elr gå sönder. Vi har hur många som helst. Kan behövas. 

Chillin on the roof 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalija Kuzmanovic - 13 januari 2013 23:54

Jag är med på en tävling för en chans att vinna ett eget designat iphone skal på en tjejs blogg från caseapp, här e länken till hennes blogg - http://mayaalundberg.blogg.se/2013/january/vinn-ditt-eget-designade-iphonekal.html#comment Jag har gillat d...

Av Natalija Kuzmanovic - 14 september 2012 15:21


Helt seriöst, får fucking damp, va e du för människa? Hur fuck kan man lämna en man sådär på spåret, och råna han oh ba lämna han där. Hoppas dom får tag på den här fucking idioten och han borde fucking bli misshandlad. Som tur mannen som ramla över ...

Av Natalija Kuzmanovic - 6 september 2012 00:36


2 underbara månader blev de förra veckan med den bästa! Volim te♥♥♥ ...

.

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:34


My Life. My Choises. My Mistakes.   NOT your Business!             ...

Av Natalija Kuzmanovic - 25 augusti 2012 18:23


Your body makes you SEXY. Your face makes you PRETTY. Your smile makes you GORGEOUS. But your brain makes you BEAUTIFUL!    ...

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards