Inlägg publicerade under kategorin Musik & Videos♥

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 05:35

Tung text !

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 03:40

Han e bara föööör sexiiig. 

Älskar killar med stora läppar... Ouuff 

           

                   

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 01:41


[Aki]
Eyo, jag ser hur du dansar och jag står och tittar.
Inte svårt att gissa att dina läppar ger honungskyssar åt mig. (smaka)
Shoo, läget. Jag vill känna av din närhet, eyo ärligt din kärlek är vad jag saknar.


Har svårt att bryta ner i ord vad du har för betydelse.
Skiter i vad nån tror, jag vill ha dig va ska jag ljuga bre.
Har en känsla inombords som är för stor för att styra bre och
beroendet är grovt, vill bara ha mer som en missbrukare.


Så låt oss fokusera på vårat och inte va andra gör.
Även om vi bråkar om nåt vi sen blir sams för.
Kan inte släppa dig förrän jag faller och dör.
Om de kallt och snö kan jag värma dig,
yo låt mig va din nallebjörn



[Jacco]
För jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.


Yo jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.



[Dajanko]
Yo, inget illa menat men jag måste skena så vi ses på fredag.
Då är det dig jag vill ha mest eyo och ingen mera. Vi kan passa
på att chilla hela natten och bli sena.
För sen på lördag är de knas.


Söndag reserverad.
Måndag är mitt hjärta någon annans.
Tisdag ska vi spela dice då risken är stor för att vi en dag bli flera.
Säger bara som det är, vill inte vara elak.


Vi är alla speciella, det är därför som jag velar och jag försöker hålla mig till en yo men det är så svårt, så svårt, så svårt yeah.
Men kom ihåg att allt vi delar kommer alltid vara vårat, vara vårt, va vårt, va vårt.



[Jacco]
För baby jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Så va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.


Yo jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.



Som röken från ett flygplan när det har åkt förbi. Så lämnar du små fotspår i mitt hjärta, små kliv av frågor och förundran om hur nån kan bli så fin.
Jag svär en dag så måste du bli min, eyay.


Du är otroligt speciell, när du bara är dig själv och det är nåt som är unikt idag. Har en helt egen stil och ett hjärta av guld, med ett leende som gör mig glad.


Du är den ända som jag känner att jag inte bara vill ha som en vän till mig. Om jag fick chansen skulle jag ta den, inget snack om saken. Du är världens bästa tjej.



Baby jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Så va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.


Yo jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 01:08

Chilligaste låtarna nånsin   


 
Jag vill ha vår & sommar nuuuuuuuuuuuuuuu =(

Känns som att saker e mycket bättre när de e varmt ute,

som att alla e mycket gladare då oxo :/

Av Natalija Kuzmanovic - 3 februari 2012 00:04

Ja har trååååååkiiigt.........

         
Fuck alla falska !!! 
  

 "I want someone to hold me, to make me feel like the world is amazing,

like i can do anything" 

 

                 
          Alla har väl fallit nångång i trans
      fått känna den där viben av sann romans
   alla har väl fallit nångång i trans
    jag vet inget om dig men jag är fast inatt
    ja jag är fast inatt


fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee


Blickarna mötes vi fick kontakt
mitt bland alla människor en sommar natt
de va nånting där som drog i mig
ett smile några ord o jag dog för dig


vi prata i timmar om allt
o tog ett natt dopp även fast de va kallt
stranden va tom så vi la oss ett tag
drack några glas o såg natten bli dag


på väg upp så blev solen orange
o våra hjärtslag hamna i trans
innan vi landa så tog hon min hand
gav mig en kyss o ba log och försvann


Alla har väl fallit nångång i trans
fått känna den där viben av sann romans
alla har väl fallit nångång i trans
jag vet inget om dig men jag är fast inatt
ja jag är fast inatt


fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee


Som en het napa kväll
vill man ta tiden och chappa den
swedish house mafia 1
låt till, danca sen till
sent, man handskas jämt med
att handskas med ett ändlöst led
av kjolar som blottar
det vackraste en man vet
och i detta led, finns hon, henne du
ängla brud som kör en akut
in i trans man fångas av doften
blickar och dans. det e sann romans


Alla har väl fallit nångång i trans
fått känna den där viben av sann romans
alla har väl fallit nångång i trans
jag vet inget om dig men jag är fast inatt
ja jag är fast inatt


fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee

Av Natalija Kuzmanovic - 2 februari 2012 21:46

Zeinab taggade nyss, vi pluggade inte direeekt mkt haha men ska plugga mer nu eftersom hon taggat. De går inte att plugga när hon e här, hon får mej bara att skratta, sååå där gick pluggandet haha. Vi tog lite kort oxo lägger kanske upp dom när hon skickat sen. Men ska bli seriös nu och ta o bli klar med de ja har och sen sova. Ska lyssna på musik under tiden oxo. 


MUSIC IN MY    !!!

Peace 

                       

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards