Alla inlägg den 27 december 2011

Av Natalija Kuzmanovic - 27 december 2011 23:30

Nyss typ en timme sen kom Zeinab hem till mej, chillade en stund sen tagga hon och sen nyss webbade jag på skype med min underbara vän från Serbien som oxo heter Natalija. Vi e fett lika när de gäller många saker, båda e långa, typ samma personligheter, våra mammor har samma namn oxo osv. Hahah sväär hon e fett rolig att webba med :D Sen nu ja snackar med Zeinab & Hanaw... Jobbiga kurder :)

  

Natalija & jag, (där uppe) :) 

Av Natalija Kuzmanovic - 27 december 2011 19:52

Har ätit klart, lyssnar på musik nu... :) ^^

Av Natalija Kuzmanovic - 27 december 2011 18:22

Men usch vaknade 17:30 typ. Knaaaaas känns som att ja inte varit ute och sett dagsljus på tusen ååår.. Måste gå ut o ta frisk luft kommer kvävas hemma fan.. E skit trött fast ja sovit ganska mycket och har ont i hela kroppen. Min mamma e inte hemma vet inte vart hon är och min syrra står o fönar sitt hår. Ska ta o käka något sen chilla bara & hoppas på att Zeinab kommer sen för har så tråkigt hemma. Och sen får ja inte glömma att länka en gullig tjej med en söt blogg :) - http://maaliinnsveensson.bloggplatsen.se/

Av Natalija Kuzmanovic - 27 december 2011 05:47

Neh orkar inte mer nu ska sova fan e skit trött såå godnaaatt :)

Älskar låteeen, får mej o tänka på ngn speciell

Av Natalija Kuzmanovic - 27 december 2011 03:39

Snackat på skype hela kvällen igen med Haris, Andrea och Alen. Sen nyss vi snackade om vad vi ska göra på nyår, vi vill alla fira tsm men behöver ett ställe där vi alla kan va. Så hoppas på att vi hittar något. Nu snackar ja med Haris på mobilen & han ska sova snart sen ska ja fortsätta dygna. Pallar inte sova. Skriver kanske något mer sen ;)

 
HAHAHHA vilken bild :)
Åhhh nu från ingenstans så blev jag fett sugen på att äta kladdkaka och bada :O :/ 

Tidigare månad - Senare månad

 


Natalija Kuzmanovic
16 år, Stockholm
11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate

Follow me on




Mina Videos






Ovido - Quiz & Flashcards